אחרי יומיים של שיבושים: יש הסכם עם 'דן בדרום'

השיבושים בקווי התחבורה הציבורית ברחבי הדרום, בהם נקטו עובדי 'דן בדרום' הביאו להתקפלות ההנהלה. התחבורה הציבורית תחזור כבר מחר בבוקר לסדרה

שביתה. אילוסטרציה: Opachevsky Irina | שאטרסטוק

48 שעות אחרי תחילת השיבושים של 300 עובדי חברת התחבורה הציבורית 'דן בדרום' – מאשקלון ועד באר-שבע, תחודש תנועת האוטובוסים בדרום.

זאת, לאחר שהחל משעות הבוקר, ישבו נציגי ההסתדרות המייצגים את העובדים, יחד עם העובדים והנהלת 'דן בדרום' להבנות שהועלו בזיכרון דברים. בהמשך יחתמו הצדדים על הסכם קיבוצי ראשון בחברת התחבורה הציבורית. ההסכם יחול על 300 נהגי החברה המאוגדים בהסתדרות.

את המו"מ מטעם ההסתדרות ניהל מחזיק תיק התחבורה במרחב הנגב עוזי שדה – בליווי יו"ר מרחב הנגב מאיר בביוף ונציגת משרד הכלכלה בנגב, מירב הלוי.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בירך הערב על ההסכם, ואמר: "ערב תחילת שנת הלימודים החדשה אני שמח לבשר לתושבי הדרום כי התחבורה הציבורית תפעל כסדרה. אני מברך את כל הצדדים על הבגרות והחתירה למציאת פתרון. ברצוני לחזק את ידי ועד העובדים על הנחישות והדבקות במטרה. יש לחזק את כל אוכלוסיית נהגי התחבורה הציבורית במדינת ישראל העושים לילות כימים למען הנוסעים".

מ'דן בדרום' נמסר: "מברכת את עובדיה ואת וועד העובדים על חתימת ההסכם. החברה השקיעה רבות לרווחת העובדים ויחד ממחר מצפים ל-100% ביצועים והצלחה".

כתיבת תגובה