איקאה ישראל משיקה חנות קונספט למטבחים

חנות הקונספט IKEA KITCHENS, שנפתחה השבוע בנמל תל אביב, הינה החנות הראשונה בעולם מחוץ לשבדיה, המציגה מטבחים בלבד • החנות נפתחה בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח והיא חלק ממהלך כולל להעמקת אחיזתה של איקאה
בקטגוריית המטבחים

חנות הקונספט החדשה איקאה קיטשנס, למטבחים בלבד | צילום: שי אפגין

איקאה ישראל השיקה השבוע את חנות IKEA KITCHENS, חנות קונספט למטבחים בנמל ת"א. כיום, קיימת בעולם חנות אחת בלבד מסוג זה, בשטוקהולם, כאשר חנות תל אביב תהיה הראשונה בעולם שנפתחת מחוץ לשבדיה.

חנות IKEA KITCHENS משתרעת על שטח של 500 מ"ר ומציגה 14 מטבחים במגוון סגנונות עיצוב: מודרני, כפרי, סקנדינבי, צבעי עץ ועוד. כמו כן, בחנות קיימות עמדות תכנון עבור פגישות אישיות עם מעצבי המטבחים וכן אפשרות לרכישת מכשירי חשמל משלימים למטבח.

המהלך האסטרטגי בתחום המטבחים כולל את שיפוץ ושדרוג מחלקות המטבחים בארבעת חנויות הרשת בבאר שבע, קרית אתא, ראשון לציון ונתניה, שיציגו עם חנות הקונספט, את מגוון המטבחים הרחב שמציעה איקאה. במחלקות המטבחים מוצגות אפשרויות העיצוב החל מחזיתות, אבזור פנימי, פרזול, משטחי עבודה ושיש וזאת ברמות מחירים המתאימות לכל כיס ותחת מעטפת של אחריות ל- 12 שנים.

חנות הקונספט החדשה איקאה קיטשנס, למטבחים בלבד | צילום: שי אפגין

במסגרת המהלך משיקה החברה מתחם מטבחים חדשני באתר האינטרנט של איקאה ישראל, המאפשר לראשונה לערוך סיור וירטואלי במחלקת המטבחים של איקאה ולצפות מהמחשב או מהסמארטפון במגוון סגנונות המטבחים המוצגים בחנויות, להתרשם משלל הצבעים והחזיתות ולקבל השראה עיצובית. כמו כן, המתחם מאפשר שימוש בכלי תכנון, כך שהלקוחות יכולים לעצב בעצמם את מטבח חלומותיהם ולהביא עימם את התכניות שהכינו לפגישה עם מעצב המטבחים.

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "פתיחת חנות IKEA KITCHENS היא חלק ממהלך כולל להעמקת אחיזתה של איקאה ישראל בקטגוריית המטבחים. חנות הקונספט מאירה זרקור על תחום המטבחים, מציגה את מגוון אפשרויות העיצוב והאבזור וכל זאת בליווי אישי של מעצבי המטבחים שלנו מתחילת תהליך הרכישה ועד סופו".

חנות הקונספט החדשה איקאה קיטשנס, למטבחים בלבד | צילום: שי אפגין

אפרת צור, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה איקאה ישראל: "בשונה מעיצוב ואבזור חדרי הבית האחרים, קניית מטבח הינה תהליך מורכב המצריך מאמץ והשקעה מיוחדים. לכן, בעת רכישת מטבח,  השיקולים המרכזיים העומדים לנגד עיניהם של הלקוחות, מלבד עיצוב המטבח, הם אמינות, שירות ואחריות. יתרה מכך, המטבח מעורר בנו הישראלים, רגשות חזקים יותר מכל חדר אחר בבית. מדובר על מקום בו המשפחה מתכנסת, בו אנו מבשלים ומארחים והוא למעשה מהווה את מרכז הבית. מתוך תובנה זו ועל מנת להעמיק את האחיזה בקטגוריית המטבחים, החלטנו לצאת במהלך אסטרטגי הכולל הקמת חנות קונספט, עיצוב ושדרוג מחלקות המטבחים בחנויות הרשת ויצירת חוויית משתמש חדשנית וייחודית באתר האינטרנט שלנו.

כתיבת תגובה