אלון חסן: אחזור להתמודד על ראשות הועד בנמל אשדוד

חסן שחש מושפל בכך שלא ניתנה לו הרשות בשבוע שעבר להיכנס בשערי נמל אשדוד מספר כי בעקבות כך גמלה בלבו ההחלטה לשוב ולהתמודד לראשות ועד העובדים בכדי להלחם עם ההנהלה על התנהגותה שלטענתו גובלת בשחיתות

אלון חסן. צילום פלאש 90

זיכויו המהדהד של יו"ר ועד נמל אשדוד בבית המשפט אלון חסן שטרם מלאו לו שבועיים עדיין לא שקע, והאיש הצבעוני כבר מספק את הכותרת הבאה. חסן שהתראיין לרינו צרור היום (ד) בגלי צה"ל תקף את יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן והאשים אותו כי הוא הגורם המרכזי לכך שוועד הנהל הנמל הנוכחי לא משיב אותו לעבודתו ומונע ממנו להכנס לנמל בפועל.

"אני נולדתי בנמל, ואני מתגעגע אליו" אמר חסן וסיפר כי למרות שהוא יצא זכאי מבית המשפט, ולמרות שהמדינה טרם החליטה עם לערער על פסק הדין מסרבים בוועד להכניסו לנמל. "זה פוגע בי, זו שחיתות, ולכן החלטתי לשוב ולהתמודד על ראשות ועד העובדים מחדש", הסביר חסן.

הוא הוסיף כי ההסתדרות אינה דואגת לאינטרס של העובדים אלא לאינטרסים זרים ולכן לא נותנת לו לשוב לתפקידו בנמל. הוא גם סיפר כי יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן קרא לו "מושחת" לפני כשנה ולא התנצל על כך ואף לא בירך אותו על זיכויו המלא למרות מעמדו כיו"ר ועד עובדים לשעבר.

חסן טוען כי לאחר זיכיו שבה לו לחלוטין חזקת החפות, וכי אף אם המדינה תחליט לערער על פסק דינו זה אינו מוציא אותו מכלל זכאי עד להחלטה הפוכה, ולכן הוא שב וטוען כי כל נסיון להרחיקו מהנמל הוא נגד החוק ומקורו בשחיתות ואינטרסים.

 

 

 

כתיבת תגובה