אם תרכשו מהן ביטוח, לא בטוח שתקבלו מענה בעת הצורך

הממונה על הביטוח מזהירה את ציבור הלקוחות מפני חברות שאין להן רישיון לעסוק בביטוח. באגף שוק ההון, ביטוח ופנסיה נתקבלו פניות רבות מאזרחים שטענו שהוצע להם ביטוח על ידי הצטרפות למועדון חברים

משרד האוצר. צילום: פרי תורג'מן | פלאש 90

הממונה על שוק ההון, ביטוח ופנסיה במשרד האוצר מזהירה את ציבור המבוטחים שלא לרכוש פוליסות ביטוח מחברת 'נטריסק' (NTERISK LIMITED) או מחברת 'סקיי גרופ' (Sky Group) משום ששתי החברות הללו אינן בעלות רישיון לעסוק בתחום הביטוח, ומשום שמכירת פוליסת ביטוח בישראל על ידי חברות אלה מהווה עבירה על חוק הפיקוח על הביטוח.

באוצר אומרים כי באגף שוק ההון התקבלו פניות בנוגע לעיסוקן של שתי החברות בישראל. פונים רבים ציינו כי הוצע להם ביטוח במסווה של הצטרפות למועדון חברים. מבדיקות שנערכו באגף שוק הון, עולה חשש ממשי מכך שמבוטח אשר ירכוש פוליסות ביטוח מחברות אלה, לא יקבל תגמול כספי בעת מקרה הביטוח.

"אנו מבקשים ממבוטחי שתי החברות ומכל מי שקיבל פנייה, לפנות לאגף שוק ההון בטלפון 3002*", אמרו באוצר וציינו עוד כי ניתן לבדוק את רישיונם של סוכני הביטוח באמצעות מערכת לאיתור סוכני ביטוח, יועצים פנסיוניים וסוכני שיווק פנסיוני באתר משרד האוצר, בכתובת: https://agent.mof.gov.il/sochnim_search/newFind.aspx.

כתיבת תגובה