אשף גיוס ההמונים: "למרות ההצפה, המאצ'ינג לא ייעלם מחיינו בקרוב"

הוא אחראי על כמה מהקמפיינים הגדולים ביותר שהיו בציבור החרדי בשנים האחרונות – יוסי פינקל, מנכ"ל שותף בחברת קוזמאצ' ישראל • בשיחה עם יהודה אדלר 'על כוס קפה', הוא מרחיב על הטרנד שהפך למציאות חיינו בשנה האחרונה • האזינו

פודקאסט - יהודה אדלר

ִבפרק הזה בסדרת הפודקאסטים של יהודה אדלר, ניפגש יהודה לשיחה מרתקת עם יוסי פינקל על כל תעשיית הצדקה והשינוי שהיא עוברת ואיזה עוד שינויים היא עתידה לעבור בעתיד הקרוב. האם כל הטרנד של גיוס ההמונים הוא אכן טרנד, שיתפוצץ לבסוף כמו בועה? האם איסוף כספים באיטרנט מצביע על שינוי בתפיסה החרדית ועד כמה זה פוגע בנתינת התרומות המסורתית? (התשובה הפתיעה גם אותנו).

יהודה אדלר עם מנכ"ל קוזמאצ' יוסי פינקל | באדיבות המצלם

הסכומים שגוייסו בשנה האחרונה מעידים על כך שהתופעה הולכת רק לגדול ולגדול, שאלנו את יוסי האם וכיצד זה משפיע על עמותות. בהמשך שוחחנו על נקודת המבט המיוחדת שחברת קוזמאצ' מקבלת לתוך העמותות עימם היא עובדת בפרויקטים, ומה הם הטיפים שהוא יכול לתת למנהלי עמותות המעוניינים לצאת בגיוס המונים, ולמנהלים בכלל.

בין השאר שמענו מיוסי פינקל גם על הדרך המעניינת אותה עבר בדרך לתפקיד המאד מענין הזה שמשלב פרסום, מדיה, אסטרטגיה במצבי לחץ ועל איך זה לעבוד עם שותפו לדרך – יוסף קופרשמיט והאם אופי העבודה הזה יכול להתאים לכל אחד?

האזינו עכשיו לפודקאסט המלא, בעריכת יהודה אדלר – שבין עבודת קריאייטיב אחת לשניה מקציב את זמנו למפגש "על כוס קפה" עם אנשי העסקים המתארחים בפודקאסט החדש של 'ביזנעס'.

רוצים לדבר עם יהודה אדלר, יש לכם מרואיין מעניין שיהודה חייב לשבת איתו על כוס קפה? שלחו לו הודעה: [email protected]

האזינו כעת לפרק המרתק:

כתיבת תגובה