בהשקעה של 200 מיליון ש': מאות יח"ד חדשות בחדרה

מאות יחידות דיור חדשות בחדרה: אפריקה ישראל מגורים חתמה על עסקה עם בעלי קרקע בחדרה בהשקעה צפויה של כ-200 מיליון ₪ | זהו פרויקט נוסף של החברה בחדרה, המחזיקה בצבר קרקעות כולל של כ-11,500 יח"ד בשלבי יזום שונים

מיכה קליין | צילום: שירן כרמל

חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת לפידות קפיטל, הודיעה הבוקר כי חתמה על עסקה עם כ-75% מבעלי קרקע בחדרה, בשטח הנפרש על פני 47 דונם, בהשקעה צפויה של כ-200 מיליון ₪.

המתחם ממוקם בין כביש 4 ממערב, רחוב רוטמן מצפון וכביש יצחק בן צבי ממזרח, בדרומה של תוכנית המתאר הכוללנית של עיריית חדרה. במתחם תקודם תוכנית מפורטת אשר צפויה להקצות במקרקעי העסקה מאות יחידות דיור חדשות.

עסקה זו, הינה הראשונה שנחתמה ע"י החברה במתחם זה ובכוונתה להמשיך ולהרחיב את הפעילות בו, מתוך שאיפה לייצג קבוצה משמעותית של בעלי קרקע בעת תהליכי קידום התכנון והמימוש של הפרויקט.

את בעלי הקרקע ייצגו בעסקה ש. רוזנווסר ושות׳.

מדובר בפרויקט השני של אפריקה ישראל מגורים בעיר חדרה. הפרויקט הנוסף של החברה בעיר הוא סביוני נוף חדרה – שכונת מגורים, הכוללת 208 יחידות דיור חדשות. אלה לצד פארק המשתרע על 5 דונם, מדשאות, פינות נוי, עצים, חיי קהילה, שירותים עירוניים מפותחים ותשתיות מתקדמות.​

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אנחנו גאים לקחת חלק במימוש פוטנציאל העיר חדרה ולהוות שותפים משמעותיים בקידום תוכנית המתאר שמובלת ע"י העירייה. אנחנו מאמינים שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים באיזור מרכז הארץ ימשיך ויגבר בשנים הקרובות. פרויקט זה אשר צפוי לכלול מאות יחידות דיור חדשות, יצטרף לצבר הקרקעות של החברה הכולל כ-11,500 יח"ד בשלבי יזום שונים.

"אנו שמחים על יכולתנו להמשיך את מסורת שכונות הסביונים ברחבי הארץ, על פי ערכי היסוד של החברה שהם מקצוענות, אמינות תכנון ובנייה מוקפדים וקהילתיות, תוך שמירה על צביונה המיוחד של העיר".

כתיבת תגובה