בעשור: ישראל הציגה קפיצה של 62% במכירות התכשיטים ליצוא

בשנת 2023 יצוא התכשיטים הישראלי עמד על לא פחות מ- 854 מיליון דולר | מדובר בקפיצה של 62% במכירות התכשיטים בתוך עשור | יצוא התכשיטים הינו למדינות רבות בעולם, בהן ארה"ב, בריטניה, מדינות האיחוד האירופי ואף מדינות מרוחקות מאוד כגון אוסטרליה ואורוגוואי

תכשיטים. אילוסטרציה | צילום: faziletphoto, שאטרסטוק

בישראל ישנה תעשיית תכשיטים מפותחת מאוד, הכוללת תכשיטי יהלומים, זהב וכסף, בעיצוב ישראלי ייחודי, המבוקשים מאוד בכל רחבי העולם.

מבדיקת התאחדות התעשיינים עולה, כי בשנת 2023 יצוא התכשיטים הישראלי עמד על לא פחות מ- 854 מיליון דולר(!) מדובר בקפיצה של 62% במכירות התכשיטים בתוך עשור. יצוא התכשיטים הינו למדינות רבות בעולם, בהן ארה"ב, בריטניה, מדינות האיחוד האירופי ואף מדינות מרוחקות מאוד כגון אוסטרליה ואורוגוואי.

מנהל איגוד מוצרי צריכה ובנייה, אורן הרמב"ם, שמרכז את ענף תעשיית התכשיטים הישראלית בהתאחדות התעשיינים, מסר כי "יצרני התכשיטים הם מוטי יצוא באופן מובהק. לפיכך, התאחדות התעשיינים פועלת לשדרוג טכנולוגי שלהם, על מנת לשפר את כושר התחרות שלהם בשווקים הבינלאומיים. זאת, בין היתר, באמצעות ייעוץ וליווי מקצועי של מומחים טכנולוגיים וחיבור למסלולי מענקים להשקעות בטכנולוגיה ומחשוב".

כמו כן, לדברי הרמב"ם, האופנה תמיד חוזרת והטרנדים החדשים בתחום הם תכשיטים גדולים יחסית, שמזכירים את סגנון שנות ה-80.

כתיבת תגובה