'ברינגג' הישראלית חתמה על שת"פ עם ענקית שילוח בארה"ב

הסטרטאפ הישראלי ברינגג ישתף פעולה עם חברת DoorDash ביותר מ-1,500 ערים בארה"ב ובקנדה • Walmart ,Coca-Cola ו Arcos Dorados, הזכיינית העצמאית הגדולה ביותר של מקדונלד'ס, כבר עושות שימוש בפלטפורמה הטכנולוגית של החברה

doordash בשת"פ עם bringg | צילום ועיבוד גרפי: יח"צ

חברת 'ברינגג' Bringg הישראלית חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת DoorDash המספקת שירות משלוחים המחבר לקוחות למסעדות האהובות עליהם ביותר מ-1,500 ערים בארה"ב וקנדה. שיתוף הפעולה יאפשר לכל רשת מסעדות להרחיב את היקף הפעילות שלה, לשפר את השליטה בשירות המשלוחים, ולהציע חוויות משודרגות ללקוחותיהן. שילוב הפלטפורמות הטכנולוגיות של שתי החברות אף ישפר את יכולות ביצוע המשלוחים של מסעדות בשעות העומס ובמקומות ספציפיים, ויאפשר להם להגדיל את מערך המשלוחים שלהם במהירות.

בעזרת הפלטפורמה המשותפת, חברות מסעדנות עם שירותי משלוח פנימיים (In-house), שירותי משלוח חיצוניים או שילוב של שתי האופציות, יוכלו לשלוט על שירותי המשלוחים שלהן באופן מרוכז, כולל ניהול, מעקב ואופטימיזציה של התהליכים וההזמנות. כמו כן, לקוחות שישתמשו בפלטפורמה יוכלו לעקוב בזמן אמת אחר מיקום המשלוח וזמן הגעתו אליהם.

בן פלמנג, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת Bringg מסר כי: "עם גידול הביקוש מצד הלקוח, תעשיית המסעדנות מחפשת פתרונות טכנולוגיים שיבטיחו רמת שירות גבוהה ביותר. שילוב המערכות שלנו ושל DoorDash יאפשר לנו להגיע ליותר לקוחות ביעילות רבה יותר והלקוחות שלנו ייהנו מאפשרויות רבות באמצעותן יקבלו את המוצרים האהובים עליהם עד לפתח ביתם".

איי.ג'יי. טוס, מפתח עסקי בחברת DoorDash מסר כי: "אנחנו שמחים לחבור לפעילות עם Bringg בכדי לייצר פתרונות לוגיסטיים ללקוחותינו המשותפים. אנו סבורים כי השילוב בין אפשרויות הלוגיסטיקה והמעקב של Bringg יחד עם התפוצה הגבוהה והמומחיות שלנו יפתחו הזדמנויות עסקיות בפני מסעדנים ותחומים נוספים".

ברינגג היא חברה ישראלית המפתחת פלטפורמה מתקדמת לניהול מערכי לוגיסטיקה ומשלוחים מורכבים עבור ארגונים גדולים. כמה מהמותגים הידועים ביותר בעולם במעל ל-50 מדינות משתמשים בפלטפורמת ה-SaaS של ברינגג כדי לשלוט בדרך היעילה ביותר ובזמן אמת בציי ההובלה והשילוח שלהם, ולהשיג מצוינות לוגיסטית לאורך כל מערך המשלוחים שלהם.

כתיבת תגובה