בשבוע הבא: בכירי ענף הרכב והתחבורה בוועידת Cars2018

עידת Cars2018, הוועידה השנתית לענף הרכב והתחבורה בישראל של לשכת המסחר תל אביב והמרכז, תתקיים בשבוע הבא בימים חמישי ושישי באילת.

ועידת cars 2018

ועידת Cars2018, תערך בשבוע הבא באילת זו השנה הרביעית – בהשתתפות אישים מובילים בענף הרכב, בהם מנכ"לי חברות, ראשי ארגונים ואיגודים וגורמים ממשלתיים.

היא תעסוק בין השאר בשינויים הטכנולוגיים אשר פוקדים את ענף הרכב בישראל ובעולם והשפעתם של מרכזי הפיתוח על עתיד הרכב בישראל. הפאנלים השונים יבחנו מי הם מותגי העל של תעשיית הרכב העולמית הצובעים את השוק הישראלי והאם הרכב החשמלי העתידי כבר כאן.

בדיונים יעלה לדיון גם נושא הרגולציה בענף, ונבחן האם היא עוצרת את מוסכי ההסדר.

לדברי עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, "ועידת Cars2018 שהפכה למסורת התפתחה כקרקע פורייה של חילופי מידע בכל הקשור להתפתחות התעשייה המוטורית בישראל במובנה הרחב, כולל ענפי השירותים הקשורים בתעשייה זו, והיא מהווה במה של מפגש לרעיונות של חדשנות ואישים מובילים בתחום".

לפנייתו של כתב 'ביזנעס' להנהלת הועידה כי השתתפותם של שומרי שבת בוועידה תהיה כמעט לא אפשרית בגלל הסמיכות של הועידה לכניסת השבת נענה הכתב ”הפאנל האחרון ביום שישי מסתיים ב-13.45 כך שמבחינת שבת אין בעיתיות – נגמר הרבה לפני ששבת נכנסת. רק צריך לקחת בחשבון שזה באילת”.

כתיבת תגובה