גולש ב'ביזנעס'? כך תהפוך ל'עסקן' ותזכה לפינוק בלעדי!

בלעדי לגולשי 'ביזנעס': ענקית סינון האינטרנט החרדית פותחת את החורף בסל הטבות ומתנות במיוחד לגולשי אתר הכלכלה החרדי 'ביזנעס' • מגן מסך ומטען איכותי לרכב שתקבלו, הם כלום לעומת המכשיר החדשני שמושק בלעדית ב'ביזנעס' • כל הפרטים

Samsung Galaxy J4

אין זה סוד כי העולם הטכנולוגי משתנה מיום ליום ובכל שעה צצות להן טכנולוגיות וסטארט-אפים למיניהם בכל רחבי הגלובוס. כך גם שוק הסלולר, שפעם התאפיין ברכישת מכשיר אחת לכמה שנים, השתנה להפליא ובכל מספר חודשים רוכש משתמש ממוצע סמארטפון חדש.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

כעת, עם השקתו של הדגם החדשני ביותר בסדרת ה-J של סמסונג, מפתיעה ענקית התקשורת הכשרה "עסקן" ומשיקה לראשונה במגזר החרדי ובקרב ציבור שומרי התורה והמצוות את דגם ה-J4 של סמסונג עם חותמת כשרה ובדגם מקורי היישר מהיבואן הרשמי – בהשקה בלעדית לגולשי 'ביזנעס'.

אז אם גם אתם נמנים בין "עסקני" ביזנעס, זה הזמן להזכיר לכם שבדור של היום חייבים להתקדם עם הטכנולוגיה החדשה ביותר, תוכלו ליהנות ממכשיר בעל מפרט טכני חזק במיוחד, הכולל בין היתר: מסך 5.5", מעבד: 1.4, מצלמה: 13+5, זיכרון RAM: 2GB, זיכרון פנימי 32GB, סוללה: 3000.

אז למה אתם מחכים? הקליקו כאן והצטרפו לחגיגה!

רגע… עדיין לא סיימנו!

במסגרת ההשקה הבלעדית לגולשי 'ביזנעס' יהנו הרוכשים גם מחבילת הטבות ייחודית ומפנקת במיוחד, הכוללת: מגן מסך + כיסוי אחורי חינם + מטען מהיר מקורי של SAMSUNG לרכב בהנחה של 80 ₪ + התקנת מערכת הסינון חינם + משלוח עד הבית חינם!

צריכים עוד?

'עסקן' – המילה האחרונה בטכנולוגיה

משתמשי 'עסקן' נמצאים בחזית הטכנולוגיה עם החידושים האחרונים מבית סמסונג אשר מובילה ומכתיבה את הקצב לשוק הסלולר העולמי.

העיצוב הנפלא של המכשירים, גרסאות האנדרואיד העדכניות ביותר, אבטחה והצפנת מידע הכוללת כניסה למכשיר באמצעות טביעת אצבע, יכולות צילום שמייתרות את רוב המצלמות הביתיות, אפשרויות הרחבה לכרטיס זיכרון חיצוני ולא פחות חשוב, אלפי אפליקציות מותאמות שיהפכו את החיים שלכם לפרודוקטיביים הרבה יותר.

מכשירי 'עסקן' מקבלים עדכוני תוכנה מ ״האוויר״ (fota) לגרסאות המתקדמות ביותר וללא צורך בהגעה לנקודת שירות. למכשירי 'עסקן' הטבעה בולטת בגב המכשיר המעידה על כשרות המכשיר.

'עסקן' – כשרות ללא פשרות

למכשירי 'עסקן' מערכת הפעלה ייחודית אשר הותאמה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של סמסונג לצרכים של הציבור החרדי ודרישות וועדת הכשרות.

הכניסה לעולם האינטרנט מתאפשרת דרך חנות האפליקציות שלנו או באמצעות דפדפן מוגן, ב 'עסקן Store'. כל אפליקציה עוברת סט בדיקות מחמיר בכדי לוודא שאינה כוללת תוכן פסול. כל דגם ממגוון מכשירי 'עסקן' עובר תהליך של כתיבת מערכת הפעלה ייחודית שנבנית במיוחד בעבורו, על גבי מערכת ההפעלה פרוסות עוד מספר שכבות של הגנה שאינכם מרגישים בהם כלל, אותן שכבות מספקות לכם את ההגנה המיטבית.

ב 'עסקן' מאמינים כי רק שיטת הכשרה מעין זו משיגה את התוצאה המחייבת של כשרות טכנולוגית עליונה. יחד עם זאת, עבדו ב 'עסקן' קשה על מנת לשמר בעבורכם את חווית האנדרואיד המקורית של סמסונג.

כתיבת תגובה