'דלק מוטורס' ו'קומסקו' יתחילו לשווק את משאיות 'פורד' בישראל

חברת DMC Trucks שהוקמה ע"י דלק מוטורס ו'קומסקו משאיות' – משיקה את משאיות פורד בישראל • פורד, שהוכתרה כ'משאית השנה' דחקה את סקאניה ווולבו למקומות השני והשלישי

משאית F MAX פורד החדשה | צילום: יצרן

חברת 'דלק מוטורס' המייבאת ארצה את רכבי פורד (ומאזדה ובמוו), מתחילה לשווק בישראל את משאיות פורד, בשיתוף פעולה עם 'קומסקו משאיות'. שתי החברות הקימו את DMC Trucks כדי לייבא את המשאיות, שזכו לאחריות של 48 חודשים או 400 אלף ק"מ

שחר שמש, מנכ"ל 'דלק מוטורס', אמר כי: "היעד המרכזי של חברת DMC TRUCKS בשנים הקרובות הינו לבסס את מעמדה כאלטרנטיבה ראויה ולגיטימית למותגי המשאיות האירופאיות המובילות".

DMC TRUCKS תציע מגוון משאיות פורד בתצורות שונות ובמשקל של 15 טון ומעלה ותפנה למגוון רחב של שימושים כמו: גורר נתמך לשימושים שונים – קירור, ירקות וכדומה; מערבלי בטון; מובילי עפר; משאיות לפינוי גזם; רמסע; הובלה כללית.

האחריות שתוצע למשאיות 'פורד' בישראל – 48 חודשי אחריות או 400,000 ק"מ. משך האחריות הארוך רק מעיד על איכות המשאית, אמינותה וכושר עמידתה בעבודה אינטנסיבית. בנוסף לכך, פרסה DMC TRUCKS  מערך שירות ארצי שיעניק מענה שוטף בכל חלקי הארץ – חיפה, צור יגאל, אשדוד, באר שבע, ירושלים ואילת.

באירוע הוצגה, לראשונה בישראל, משאית ה-FORD F MAX שרק באחרונה זכתה בתואר משאית השנה, לשנת 2019, בתערוכת IAA, בהאנובר שבגרמניה. המשאית החדשה של פורד הביסה ודחקה את משאיות ההפצה העירוניות, מסדרת L ו-P של סקאניה ואת משאית הוולוו FH המונעת על גז, למקומות השני והשלישי.

קבינה מרווחת – F MAX פורד החדשה | צילום: יצרן

המשאית מצוידת במנוע מתוצרת פורד בנפח 12.7 ליטר ובתצורת 6 צילינדרים, המפיק 500 כ"ס ועומד בתקניEuro 6. הכוח מועבר דרך תיבת הילוכים מתוצרת ZF Traxon עם 12 הילוכים אל הסרן האחורי, כאשר גם הסרנים מיוצרים על ידי פורד. פיתוח של מהנדסי המפעל הוליד גם את הקבינה החדשה, ברוחב 2.5 מטר. הקבינה כוללת עיצוב פנימי הכולל רצפה שטוחה ואחידה, שני מקומות לשינה ותאי אחסון בדומה לתאים במטוסי נוסעים.

"היעד המרכזי של חברת DMC TRUCKS בשנים הקרובות הינו לבסס את מעמדה כאלטרנטיבה ראויה ולגיטימית למותגי המשאיות האירופאיות המובילות", אמר שחר שמש, מנכ"ל' דלק מוטורס'. "אנו מודעים לתחרות הגדולה שיש בענף המשאיות ולכן אנו נציע ללקוחותינו מחירים אטרקטיביים, אחריות מקיפה וייחודית".

מנכ"ל DMC TRUCKS, יוסי יצחק אמר: "כי ברגע שיוחל הייצור הסדרתי של המשאית אנחנו נחל לשווק אותה בארץ במקביל לשיווקה באירופה".

כתיבת תגובה