האם גולן טלקום היא הראשונה שמציעה גלישה ללא הגבלה?

היום (ה) יחל ב'גולן טלקום' מבצע מכירות לעשרה ימים בלבד של גלישה בנפח ללא הגבלה. האם 'גולן טלקום' כפי שהיא מצהירה – הראשונה שמציעה חבילה כזו? בדיקת 'ביזנעס' מגלה: 'הוט מובייל' הציעה חבילה כזו כבר לפני כשנתיים

באיזה ספק סלולר יבחר הצרכן | shutterstock

זה היה צפוי: אחרי ההכרזות של 'אקספון' כשהציעה באמצעות ספקית הסלולר החדשה We4G חבילת סלולר לכל החיים ב-29 שקלים בחודש, כאשר גם '012 מובייל' הצטרפה לחגיגה – 'גולן טלקום' מיהרה להכריז על חבילה מיוחדת שניתן להירשם עליה החל מהיום (ה) לעשרה ימים בלבד, ובמסגרתה, יקבלו הלקוחות חבילת סלולר בסגנון 'הכל כלול' ללא הגבלת נפח הגלישה, ב-29 שקלים בלבד, למשך שנתיים.

החידוש המשמעותי שהציגה 'גולן טלקום' נגע להסרת הגבלת נפח הגלישה כאשר עד כה, החבילה שהציעה החברה ב-29 שקלים הוגבלה ל-18 ג'יגה נפח גלישה בלבד. אך בשונה מ'אקספון' שהציעה את התכנית לכל החיים, ב'גולן טלקום' התכנית תקפה לשנתיים בלבד. ייאמר לשבחה של 'גולו טלקום' כי ההצטרפות אינה מוגבלת ללקוחות חדשים בלבד, והמבצע בתוקף גם ללקוחות קיימים. אך לקוחות חדשים ייאלצו להיפרד מתשלום חד פעמי של 19 שקלים עבור ה-SIM ובנוסף 30 שקלים שייגבו כ'דמי חיבור'.

We4G של 'אקספון' הציגה בחבילת ה-29 שקלים חבילת גלישה של 40 ג'יגה – לכל החיים, וגם ההצטרפות לתכנית זו מוגבלת לתקופת ההשקה. לעומת 'גולן טלקום', המחיר ב- We4G להצטרפות הוא 19 שקלים עבור ה-SIM.

לחגיגת המבצעים הצטרפה גם '012 מובייל', והציעה חבילת גלישה של 100 ג'יגה לשנתיים, ב-29 שקלים. המעלה ב-'012 מובייל' על פני מתחרותיה, שאין עלויות התחברות והצטרפות נוספות לתכנית, ובנוסף, המנויים בתכנית יזכו להטבה נוספת: מנוי חינמי ל-Apple Music לתקופה בת חצי שנה.

'גולן טלקום', כזכור, היא שהובילה לפני 6 שנים את מהפיכת התשלום המוזל בסלולר, ועד עתה נראה כי המתחרות הוותיקות -החברות הגדולות – אינן נוטות ליישר קו עם המבצעים שמציגות המפעילות הקטנות בענף.

המצאה של 'HOT מובייל'

אך האם 'גולם טלקום' היא הראשונה שמציעה גלישה ללא הגבלה? בדיקת 'ביזנעס' מגלה, כי השמחה ב'גולן טלקום' על השקת המבצע של גלישה ללא הגבלה היתה כה גדולה עד כי נפלה הגזמה קלה בהצהרה שפרסם יו"ר ומנכ"ל החברה, גיל שרון.

"גולן טלקום הייתה החברה הראשונה להוביל את מהפכת הסלולר הישראלית", אמר שרון. "חרטנו על דגלנו להיות חברת הלואו-קוסט המשתלמת ביותר, וכעת אנו מציעים חבילה שלא נראתה בעולם כולו, הכל כלול ללא תנאים והגבלות".

נדמה, כי ההתלהבות הרבה הביאה את המנכ"ל לומר כי זו "חבילה שלא נראתה בעולם כולו", כאשר בדיקה פשוטה מגלה, כי ל'HOT מובייל' היתה חבילה כזו כבר לפני כמעט שנתיים…

באוגוסט 2016 פרסמה 'HOT מובייל' לראשונה בישראל על מסלול סלולרי שחבילת הגלישה בו היתה ללא הגבלה. החבילה דאז אמנם עלתה 49 שקלים לחודש (בשנה הראשונה. 65 שקלים לחודש החל מהשנה השנייה) – מחיר השוק באותם ימים, אך נראה, כי אפשר לפסוק בוודאות כי ב'גולן טלקום' לא המציאו את השיטה.

לצרכנים, זה בוודאי לא משנה. המחיר הטוב ביותר – ינצח.

תגובה אחת ל: "האם גולן טלקום היא הראשונה שמציעה גלישה ללא הגבלה?"

  1. החבילה ללא הגבלה שהייתה ל הוט זה 100 ג'יגה אפילו שנאמר שם ללא הגבלה .אני יודע זאת בוודאות

כתיבת תגובה