הביטקוין רושם עלייה נוספת: חצה את רף ה-65 אלף ליחידה

הסערה בשוק הקריפטו: לא רק ביטקוין טיפס אל מעל 65 אלף דולר ליחידה | העליות המרשימות של 'דוג'קיון' ו'שיבה אינו' מעידות על טרנד חדש | דוג'קוין רושם זינוק של יותר מ-90% | שיבה אינו – ברשימת המובילים של השבוע החולף | האת'ריום עובר את רף ה-3,500 דולר ורושם עלייה של 14% השבוע

מטבעות דיגיטליים | צילום: shutterstock

שוק הקריפטו חווה שבוע פורה במיוחד, עם עלייה של כ-20% בשווי השוק הגלובלי של הקריפטו, שהגיע ל-2.42 טריליון דולר. הביטקוין (BTC) הציג ביצועים מרשימים וכעת הוא  רושם עליה של 5% ביממה האחרונה, 27% בשבוע החולף וחוצה את רף ה-65,000 דולר ליחידה. האת'ריום (ETH) עובר את רף ה-3,500 דולר ורושם עלייה של 14% השבוע. אולם, לדברי אלעד נומברג, סמנכ"ל בית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט, כדאי לשים לב גם לדוג'קון ושיבה אינו: Dogecoin (DOGE)  ו- Shiba Inu (SHIB)

הביטקוין תופס את מרבית הכותרות, אולם נראה כי הרווחים שלו צנועים בהשוואה לדוג'קיון. אחד המטבעות הבולטים ביותר של השבוע החולף, עם זינוק משמעותי של יותר מ27% ביממה האחרונה ו-90% בשבוע – התחיל בשער 0.087$ היום כ-0.17$

השיבה אינו התחיל את השבוע ברמה של 0.000009 דולר, וניצל את המגמה החיובית של ביטקוין כדי להשיג אחד והיה אחד המטבעות המובילים בשוק בשבוע האחרון. שיבה אינו שמר על מקום בחמשת המרוויחים הגדולים ביותר לשבוע, הוא נסחר נכון לעכשיו ב-0.00002757 דולר, תשואה שבועית של כ- 185%.

לדברי נומברג, המגמות האלו משקפות את הדינמיות התמידית והמתפתחת של שוק הקריפטו, עם מטבעות דיגיטליים חדשים וקיימים שממשיכים להפתיע ולצבור תשומת לב בקרב משקיעים. התנודות במחירים מציעות הזדמנויות, אך גם מזכירות את הסיכונים הכרוכים בשוק זה.

"חשוב לזכור את הסיכונים הכרוכים בהשקעה במטבעות קריפטו" אומר נומברג. "הדבר נכון במיוחד במטבעות מים (MemeCoins) כמו דוג'קון ושיבה אינו – אף על פי שמטבעות אלו נהנו מזינוקים מרשימים, הם גם חשופים לנפילות חדות ולתנודתיות גבוהה, מה שעלול להוביל לאובדן השקעה משמעותי בזמן קצר. משקיעים צריכים להיות מודעים לכך שהשקעה במטבעות אלו מביאה עמה סיכון גבוה ואת היכולת לשאת בהפסדים משמעותיים לפני ביצוע השקעה".

כתיבת תגובה