הדגם העדכני של האאוטלנדר במבחן דרכים ראשון

מיוחד לביזנעסופ"ש: רכב ממשפחה טובה, ביצועים מצוינים, ועם מקום גם לבני נוער בספסל השלישי • במיצובישי נתנו ל'ביזנעס' לבדוק ראשונים את הדגם העדכני של האאוטלנדר | ריזל בדרכים

אאוטלנדר Elite | צילום (אילוסטרציה): יח"צ

ערב ראש השנה, זה זמן לוידוי: אֶת "חֲטָאַי" אֲנִי מַזְכִּיר הַיּוֹם – יותר מארבע שנים לא קיימתי נסיעה לצורך כתבת רכב על מיצובישי אאוטלנדר.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

אני באמת בוש ונכלם, כי משום מה במשך התקופה הזו לא הסתדר, בכל פעם מסיבות שונות, להוציא את המכונית. אז פשוט דילגתי והמשכתי לסקור בתקופה הזו מאות מכוניות אחרות; עשרות דגמים מתחרים, שהלכו והתחלפו עם השנים. וההאוטלנדר? היא חיכתה לי וידעה שאשוב יום אחד.

ואני הגעתי, אחרי בלאק-אאוט מהדור הקודם. אז בואו נניע וננסה להתחיל מהתחלה:

לפעמים, וזה לא קרה רק עם אאוטלנדר, יש מכוניות שאני מבחין כמה הן פופולאריות ויפות, רק כשאני מקבל אותן לנסיעות מבחן. כלומר, יש תופעות שאי אפשר להתעלם מהן, כמו מלא קיה ספורטאז' או יונדאי איוניק שממלאות את הכבישים. אבל יש גם את כל השאר, שנאבקות זו בזו.

זמן ניכר יחסית מהנסיעה שלי באאוטלנדר שהועמדה לרשותי ביליתי בכפר חב"ד ונראה לי שניתן להכתירה כ"בירת האאוטלנדר". ספרתי הרבה ממנה. ולכפר חב"ד, יו נואו, יש סטיגמה של אנשים שיודעים ליהנות מ"עוילום הזה". אבל ראיתי אותה הרבה גם במקומות אחרים. בכל עיר ובכבישים בינעירוניים – ללא הבדל דת, דתיות, גזע או מין. טוב, הבנתם את ההתרגשות שהפגישה המחודשת גרמה לי.

לשבת בנוחות. אאוטלנדר Elite. יח"צ

למבחן קיבלנו את גרסת ה- Elite, היקרה ביותר מתוך 4. יש בה שלל אבזורים שמעמידים אותה במקום הראשון ביחס לכמה מהמתחרות הישירות שלה.

בין היתר תוכלו למצוא כאן חישוקי מגנזיום, גג נפתח, דלת תא מטען שנפתחת ונסגרת חשמלית, מושבי עור עם חימום וקירור והזזה באמצעות מתגים חשמליים בשניים הקדמיים והנעת 4X4. לא ניסינו אותה, כי אין פה מגן גחון, אבל בטח תשמחו לדעת שהאופציה קיימת

בכל רמות הגימור לראשונה בדגם הזה, שנכנס לשיווק רק לפני כמה ימים ו'ביזנעס' היה הראשון לקבלו לנסיעת מבחן: האנד-ברקס חשמלי, הנעה ללא מפתח, מערכת התראה על תנועה אחורית חוצה,  ידיות מאחורי ההגה להעברת הילוכים בצורה ידנית (טיפ טרוניק), בקרת אקלים מפוצלת מקדימה וגם: פתחי אוורור לשורה השנייה. עם זאת, לא תמצאו פתחי אוורור בשורה השלישית.

מערכת המולטימדיה במיצובישי אאוטלנדר, 8 אינטש בהתקנה מקומית, היא מהטובות שנתקלתי בהן. אולי הטובה ביותר במכונית שעלותה פחות מ-200 אלף שקלים. פעם ראשונה הרגשתי מה זו באמת מערכת ידידותית לתפעול. והיא גם בעברית מלאה וזה מאוד כיף. יש בה גם אפליקציות כמו 'סלו פארק' לחנייה, 'ווייז' ואפילו אפליקציית ניווט בשטח בשבילי קק"ל. הרדיו מאפשר להאזין לסגנונות מוזיקליים רבים, כולל לפלייליסטים מובנים, בעברית ובאנגלית. מעבר לזה, יש גם את "שירותי מיצובישי"; זה משהו שלא עשיתי בו שימוש, כי הוא מיועד בעיקר לנהגים שהמכונית הזו מלווה אותם יום יום ונזקקים לשירות, תצוגה ועוד. אגב, מערכת המולטימדיה מגיעה עם זיכרון 3 ג'יגה חינם למשך שנה.

 מה עוד יש פה, על ההגה לדוגמא: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ולימיט. באבזירי הבטיחות תמצאו גם התראת שטח מת במראות הצד.

בקרת אקלים מפוצלת מקדימה ומאחור פתחי אוורור. צילום: יח"צ

המנוע, בכל רמות הגימור, הוא אותו מנוע: נפח 2,000 סמ"ק, עם 150 כוחות סוס. 6 הילוכים אוטומטיים. המנוע טוב, ההילוכים עוברים חלק וגם בסיבובים – למרות הגובה היחסי – המיצובישי עשתה כל מאמץ לשמור אמונים לנתיב.

היושבים ראשונה במלכות יהנו ממקום ברווח. גם בשורה השנייה יש מקום לשלושה נוסעים ממוצעים, בזכות רצפה שטוחה. בשורה השלישית, כמו בכל מיני וואן ממוצע בסכום כזה, קצת יותר צפוף. אבל זו עדיין לא ****** כלומר, יש מקום יותר ממיניוואן ממוצע; ואם במיניוואן ממוצע יש בספסל האחורי מקום בעיקר לילדים, כאן גם נערים יוכלו לשבת. כשכול המושבים פתוחים, תא המטען אינו גדול.

בשורה התחתונה: זה רכב שמתאהבים בו בקלות. הוא בא ממשפחה טובה ואמינה, עם אבזור רב, מנוע ללא תלונות וצריכת דלק מעולה של ליטר 1 לכל 13 ק"מ של נסיעה משולבת. זאת, בין היתר בזכות מצב נסיעה חסכוני, המתאפשר בלחיצה על ECO. שאפו.

מקווה שנתראה לעיתים קרובות יותר.

מחיר: החל 169,900 בגרסת 7 מושבים | מנוע: 2000 סמ"ק, 150 כ"ס | מומנט: 19.9 קג"מ ב-4200 סל"ד | מ-0 ל-100: 13.3 שניות | בסיס גלגלים: 2,670 מ"מ | מרווח גחון: 19 ס"מ | נפח תא מטען: 128 ליטר בלבד | צריכת דלק: 1 ל-13 | דרגת זיהום אוויר: 7 | כריות אוויר: 9.

3 תגובות ל: "הדגם העדכני של האאוטלנדר במבחן דרכים ראשון"

  1. הוא מאד נמוך ליושבים מאחורה הגג הנפתח
    תופס הרבה מקום מהגובה ,
    המשיכה שלו כשהוא מלא נוסעים
    מאד כבדה,

  2. החיסרון הגדול שלו זה המנוע..
    חברים, הוא בקושי סוחב בעליות כשהוא מלא

  3. רכב מצויין נוסע בו שנתיים וחצי דגם מפוארה4×4
    החיסרון שלו שהוא לא סוחב כשהאוטו מלא בעליות..
    האמת ממתין לגירסת טורבו שתיתן לו עוצמה כמו של הסקודות

כתיבת תגובה