הדואר סגר שלש יחידות ומשרד התקשורת יקנוס אותו בכמיליון ש'

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הורה לחברת הדואר שלא לסגור יחידות דואר ללא אישור, וזאת בשל הפגיעה המשמעותית שנגרמה לשירות הרציף הניתן לאזרחים | משרד התקשורת מתכוון להטיל עיצומים בסך 1,175,013 שקלים על חברת הדואר בשל הפרת ההוראה

שר התקשורת שלמה קרעי | באדיבות המצלם

משרד התקשורת עדכן היום (ה) את חברת "דואר ישראל" על כוונתו להטיל עיצום כספי על החברה בסך של למעלה ממיליון ש"ח, זאת בשל סגירת שלוש יחידות דואר והפרת הוראה ישירה של שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי שלא לסגור יחידות דואר. היחידות שנסגרו הן בנתיבות, בראשון לציון וביישוב מיתר.

מתוקף סמכותו (סעיף 1ה(ג), לפי חוק הדואר התשמ"ו – 1986), שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הורה לחברת הדואר שלא לסגור יחידות דואר ללא אישור, וזאת בשל הפגיעה המשמעותית שנגרמה לשירות הרציף הניתן לאזרחים. על כן, משרד התקשורת מתכוון להטיל עיצומים בסך 1,175,013 שקלים על חברת הדואר בשל הפרת הוראת השר.

סכום העיצומים שיוטל הינו סכום כולל בגין סגירת שלוש יחידות הדואר.

לרשות החברה עומדים עד 45 ימים לטעון את טענותיה כנגד הכוונה להטלת העיצומים הכספיים.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "יחד עם קידום ההפרטה בכל הכח, נשמור על השירות לציבור ולא נאפשר להנהלת הדואר לפגוע בחלשים ביותר. כל סגירת סניף שלא באישור תלווה בקנסות וכל פגיעה באזרחים תלווה בפיקוח הדוק. הפרטה כן ובכל הכח לטובת הציבור, אבל גם עד אז לא נפקיר את השירות לציבור".

מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "החלטת הדואר על סגירה מאסיבית של סניפים פוגעת בשירות לציבור ובאוכלוסיות מוחלשות. אלפי תושבים נשארים ללא שירותי דואר נגישים וזמינים. נמשיך לפעול כל העת לטובת אזרחי ישראל".

כתיבת תגובה