ההתלייה לנהגים תימשך עד 2022, קורסי הנהיגה מתחדשים

מהחודש הבא: קורסי הרענון ונהיגה נכונה חוזרים • מ-5 באפריל קורסי רענון נהיגה ונהיגה נכונה יפעלו בהתאם לתו הסגול • הקורסים יתבצעו בכיתות של 20 תלמידים, תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול של משרד הבריאות, הכוללים בין השאר שמירה על ריחוק חברתי ועטיית מסכה לכל אורך הקורס

משרד התחבורה | צילום: ויקיפדיה

לידיעת הנהגים המחויבים בקורסי החובה: החל מ-5 באפריל, קורסי ריענון נהיגה ונהיגה נכונה (נהיגה מונעת) יחודשו בכל מרכזי ההכשרה בארץ, ויפעלו בהתאם להנחיות התו הסגול של משרד הבריאות.

על פי ההנחיות, הקורסים יתבצעו בכיתות של עד 20 תלמידים, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, הכוללות בין השאר שמירה על ריחוק חברתי בין התלמידים ועטיית מסכה לכל אורך הקורס. בכל אתר תמוקם עמדה לשטיפת ידיים וחומר חיטוי.

כזכור, שרת התחבורה מירי רגב, חתמה על תקנה הדוחה את התליית הרישיונות של נהגים המחויבים בקורסי החובה, עד לסוף שנת 2021. לפיכך, נהגים שחויבו בביצוע קורסי חובה, החל מחודש מרץ 2020 ולא יכלו לבצע את הקורסים בשל מגבלות הסגר, יוכלו להמשיך ולנהוג עד לסוף שנת 2021.

הרישום לקורס והתשלום עבורו יתבצע באמצעות אתרי האינטרנט של המפעילים. כל תלמיד יחויב להצהיר לפני כניסתו לכיתה, כי חום גופו נמדד ואינו עולה על 38 מעלות. במידה ולא עשה כן הוא יידרש למדוד את חום גופו טרם תחילת השיעורים.

פתיחתם של אתרי קורסי הנהיגה, לאחר הפסקה של חודשים ארוכים בשל מגבלות הקורונה, תאפשר לנהגים רבים להשלים את מחויבותם בביצוע קורסי ריענון נהיגה ונהיגה נכונה, הן בשל צבירת נקודות והן נוכח סיום תקופה של חמש שנים ממועד קבלת הרישיון הראשון.

כתיבת תגובה