הטכנולוגיה של CAR2GO נמכרה למערך רכב שיתופי בספרד

מכירה ראשונה למערכת הטכנולוגית שפיתחה GoTo לתחבורה שיתופית – CAR2GO, באמצעות חברת הבת  GoTo מעמיקה פעילותה בחו"ל על ידי הפצת מערכת הטכנולוגית של החברה – תחל לפעול בספרד, פורטוגל ואיטליה באמצעות חברת שיתוף רכבים זרה

חברת שגריר מדווחת הבוקר (ד) כי חברת הבת  CAR2GO באמצעות גו טו מוביליטי בע"מ, חברה בת (100%) של CAR2GO, התקשרה עם חברת שיתוף רכבים זרה הנמצאת בבעלות מלאה של יצרנית כלי רכב, מהגדולות בעולם, בהסכם ראשון למתן רישיון לשימוש במערכת הטכנולוגית המתקדמת שפיתחה (GoTo) בכלי רכב שיתופיים.

הפעילות תחל לפעול בחודש ספטמבר 2018 בהדרגה, בתחילה המערכת תותקן ב- 200 כלי רכב במדריד ובהמשך בפורטוגל ואיטליה תוך הגדלת כמות הרכבים.

הטכנולוגיה הייחודית של GoTo, מציעה מערכת לניהול תחבורה שיתופית וכוללת אפליקציות, אתר הזמנות, מערכת ניהול צי רכבים, מערכת BI, מערכת CRM, מערכת בילינג, מחשב רכב, מולטימדיה ועוד. הטכנולוגיה הוכיחה כמשפרת את היעילות התפעולית של המפעיל ומגדילה רווחים.

גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO ויו"ר GoTo ציין כי, "עולם התחבורה השיתופית נמצא בתנופה חסרת תקדים. GoTo פותחת אפשרויות לשחקנים בתחום התחבורה כמו יצרניות רכב, חברות השכרה ומפעילי תחבורה ברחבי העולם, לייעל את הפעילות שלהם ולהציע שירות של תחבורה שיתופית ולהגדיל את ההכנסות".

בכוונת GoTo באמצעות הטכנולוגיה הייחודית להציע למפעילי תחבורה שיתופית ברחבי העולם להשתמש במוצר החברה והן לשפר משמעותית את מגוון השירותים למנויי החברה והן לקבל מערכת תפעולה, שליטה ובקרה טובה משמעותית מהקיים בשוק.

כתיבת תגובה