הכלכלה החרדית: יועצי המס נפגשו בכנס המיסוי השנתי

כנס המיסוי השנתי של לשכת יועצי המס בישראל למגזר החרדי | למעלה ממאה יועצי מס חרדים נכחו גם השנה בכנס המיסוי השנתי הייעודי-מגזרי של הלשכה ובמהלכו קיבלו יועצי המס מידע אודות השירותים המתקדמים העומדים לרשותם

בית לאומי | צילום: יח"צ

מחזקים את הכלכלה החרדית: כנס המיסוי השנתי של לשכת יועצי המס בישראל למגזר החרדי לרגל תחילת שנת הכספים 2023, התקיים זו השנה השנייה. בכנס השתתפו למעלה ממאה יועצי מס חרדים, והוא נערך במלון ניר עציון במתכונת ימי עיון מקצועיים, עם מגוון הרצאות, פאנלים, מופעי תרבות ועוד. גם השנה לאומי פרס את חסותו על הכנס הייחודי, במהלכו קיבלו יועצי המס מידע אודות השירותים המתקדמים של לאומי לעסקים.

במסגרת הכנס העביר מנהל אזור צפון של מערך העסקים בלאומי, מונדר מוסא, הרצאה מרתקת בנושא הקרן להלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובינוניים, אשר ביכולתה לסייע מאוד לבעלי עסקים מהמגזר החרדי, הזקוקים לאשראי פיננסי לצורך קידום תהליכי הצמיחה של העסק. 

יועץ המס ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס, אמר בכנס כי "לשכת יועצי המס מהווה גב מקצועי לעוסקים בתחום. בנוסף להשתלמויות והרצאות לאורך השנה כולה, ישנה חשיבות רבה להתכנסות מרוכזת, המאפשרת ליועצי המס להישאר מעודכנים בכל השינויים התכופים בעולם המיסוי, וזאת במטרה לתת את השירות המקצועי הטוב ביותר ללקוחותיהם, העצמאים ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים. הכנס למייצגים החרדיים מאורגן על ידי ראשי הסניף החרדי שלנו, ובהתאמה מלאה לצרכי המגזר, ואנו שמחים לראות איך הוא ממשיך לגדול ולקיים אירועים מקצועיים מהמעלה הראשונה".

ר' יצחק חסדיאל, מנהל  מגזרים ייחודיים בלאומי, אומר כי ההשתתפות לאומי בכנס יועצי המס החרדים שנה שנייה ברציפות מהווה המשך לפעילות הענפה של לאומי במגזר החרדי בכלל ובקרב קהילת העסקים בפרט. "לאומי משתתף במגוון אירועים לקידום הכלכלה החרדית, כחלק מהשותפות עם בעלי העסקים וגורמי המקצועי המייצגים אותם מול הרשויות השונות. נמשיך להציע לעולם העסקים החרדי מעטפת בנקאית מקיפה המותאמת לצרכים הייחודיים של הקהילה, מתוך ראיית טובת הלקוח וטובת העסק", דברי חסדיאל. 

במושב הסיום של הכנס השנתי הודו יושבי ראש החדשים המשותפים של הסניף, יועצי המס זאב לייבלר והגב' חני גולדשמיד, לבנק לאומי שפרס את חסותו על הכנס, שבמסגרתו כאמור, קיבלו המשתתפים מגוון כלים וידע מקצועי עדכני בנושאי כלכלה והתנהלות נכונה מול רשויות המס, בהתאמה לאורח החיים החרדי. 

כתיבת תגובה