הלוואות בלי כרטיס אשראי – איך זה אפשרי?

הלוואות כאלה הן הכרחיות עבור לא מעט אנשים אשר העדיפו לוותר על החזקת כרטיס אשראי על מנת להתנהל נכון יותר מבחינה כלכלית, או כאלה שחברות אשראי או הבנקים עצמם העדיפו לא לתת להן כרטיס כזה

כרטיס אשראי. אילוסטרציה | צילום: pixabay

מרבית הישראלים מחזיקים ברשותם כרטיסי אשראי, אלה משמשים אותנו לצורך ביצוע קניות הן בחנויות והן באתרי אינטרנט.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

בעזרת כרטיסי אשראי, הם לא צריכים להשתמש במזומן. הם יכולים לשלם הכל בתאריך מסוים, וכן הם יכולים לבצע רכישות באינטרנט באופן חופשי.

כל מי שמחזיק כרטיס אשראי יכול גם לקבל דרך חברת האשראי שלו, הלוואות בסדרי גודל שונים. מדובר על פונקציה יחסית חדשה אשר חברות האשראי החלו להציע בשנים האחרונות, הן בשביל למשוך לקוחות להזמין את הכרטיס שלהן והן בשביל למשוך לקוחות קיימים לקחת מהן הלוואות.

אך ניתן לקבל הלוואות בלי כרטיסי אשראי. כלומר, גם אם אנחנו לא מחזיקים כרטיס כזה בקרב אחת האחרות, עדיין הן מציעות לנו אפשרות לקבל הלוואה בסדרי גודל שונים, בדרך כלל מדובר על סדרי גודל של עשרות אלפי שקלים לצורך צרכים מסוימים.

כל מה שאנחנו צריכים זה לברר מה כל חברה מציעה לנו, באילו תנאים, ואז אנחנו יכולים לבחון, מי מבין החברות מספקת לנו את ההצעה הטובה ביותר עבורנו.

צריך לומר, הלוואות בלי כרטיס אשראי הן פונקציה כלכלית מאוד חשובה ומשמעותית. מאחר ואם התנאי היה אך ורק לקבל הלוואה באמצעות כרטיס אשראי, הרי שלא מעט אנשים אשר אינם מחזיקים כרטיס כזה מסיבה כזו או אחרת, לא היו יכולים לקבל הלוואה וזה היה מונע מהם לבצע פעולות כלכליות, אשר לעיתים תכופות הן הכרחיות לא רק עבורם, אלא בכלל עבור השוק.

צריך להדגיש עוד נקודה, הלוואות ללא כרטיס אשראי ניתנות לנו הן על ידי גופים בנקאיים או גופי אשראי שונים, אשר יכולים בין אם דרך החיבור לבנק ובין אם זה בדרכים אחרות לנהל את ההלוואה, וכן דרך גופים חוץ בנקאיים שכלל אינם קשורים לחברות האשראי.

כיצד אפשר לקבל הלוואה ללא כרטיס אשראי?

לפני שנסביר כיצד ניתן לעשות זאת, חשוב לומר שהלוואות כאלה הן הכרחיות עבור לא מעט אנשים אשר העדיפו לוותר על החזקת כרטיס אשראי על מנת להתנהל נכון יותר מבחינה כלכלית, או כאלה שחברות אשראי או הבנקים עצמם העדיפו לא לתת להן כרטיס כזה. מאחר והם עדיין זקוקים לכסף נזיל, הם ישתמשו באופציה ליטול הלוואה עם החזר מסודר.

כשאנחנו לוקחים הלוואה ללא כרטיס אשראי, ההחזר מתבצע דרך הוראת קבע מהבנק, ואז בצורה כזו, בכל חודש יורד סכום מסוים מהחשבון ועובר להחזר ההלוואה.

כמובן שבשביל לקבל הלוואה כזו, נבחנת יכולת ההחזר, בהתאם לסכום שלווים וכן בהתאם לתנאי הריבית. כיום הריביות הן נמוכות ולכן זה משתלם לקחת הלוואות כאלה.

לפני סיום צריך להדגיש, מדובר בפתרון מאוד אטרקטיבי עבור כל מי שזקוק לכסף נזיל או עבור כל מי שזקוק לכסף באופן מיידי ולא יכול, כאמור, לשלם באמצעות כרטיס אשראי.

תגובה אחת ל: "הלוואות בלי כרטיס אשראי – איך זה אפשרי?"

  1. כל הכבוד שאתם מתחשבים באנשים כאלה שבנק לא מאפשר ונותן להם אשראי או שיש כאלה שלא מעדיפים אשראי וכ'ו אני מאוד מעוניינת שתעזרו לי בבקשה

כתיבת תגובה