המרכז ה-27 של איי.וו.ג'י בישראל נפתח במבשרת ציון

ענקית חללי העבודה העולמית איי.וו.ג'י חנכה מרכז במבשרת ציון ומינתה את קארין ברי שגיא למנכ"לית החברה בישראל | מארק דיקסון, מנכ"ל ומייסד קבוצת IWG: "אנו מבססים נוכחות חזקה ורחבה בישראל" | לקבוצה יש 27 מתחמי עבודה בישראל, והיעד הוא להתרחב ליותר מ-50 בתוך שלוש שנים

מתחם עבודה של ריג'וס במבשרת ציון | צילומסך מאתר החברה

IWG, ספקית פתרונות העבודה ההיברידיים הגדולה בעולם ובישראל, עם המותגים Regus ו-Spaces, חנכה חלל עבודה חדש במבשרת ציון שליד ירושלים. ל-IWG יש כעת 27 מרכזים בישראל, ובכוונתה להתרחב ולהגיע ליותר מ-50 תוך שלוש שנים. בנוסף, מודיעה החברה על מינויה של קארין ברי שגיא למנכ"לית IWG ישראל.

קארין ברי שגיא מגיעה לתפקיד מנכ"לית IWG ישראל לאחר קריירה עשירה של למעלה מ-25 שנה בתפקידי מכירות, מסחר ותפעול בכירים בענפי הקמעונאות, האופנה, המזון והמשקאות. היא שימשה בין היתר כסמנכ"לית המכירות של H&M ישראל, מנהלת חטיבת המכירות של ויליפוד ובתפקידי מטה בכירים בקוקה קולה ישראל, שם ניהלה משרד גדול ומורכב והובילה אסטרטגיות ושינויים ארגוניים משמעותיים. בתפקידה האחרון שימשה  כסמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת "לחמים ואספרסו בר". קארין סיימה תואר ראשון במנהל עסקים עם דגש על שיווק ותואר ראשון בפסיכולוגיה, שניהם מהאוניברסיטה הפתוחה.

על מנת לעמוד בביקוש הגובר בשוק העבודה במודל ההיברידי, במיוחד באזור ירושלים, הקימה ריג'ס את המרכז המשתרע על שטח של 1,200 מ"ר בבניין MBC, שבנייתו הושלמה לאחרונה וכבר מאוכלס ברובו. הבניין, בן חמש הקומות ממוקם בסמוך לנתיב התנועה המרכזי שבין ירושלים לתל-אביב ויספק מקום עבודה לחברות וסטארט-אפים ממגוון תעשיות. 

חללי הפנים של המרכז החדש, עוצבו ותוכננו על ידי מומחי החברה הגלובלית, אשר בחרו בעיצוב מודרני ומוקפד עבור 55 המשרדים הפרטיים בגדלים שונים, עמדות עבודה בחללי עבודה משותפים וחדרי ישיבות. כמו בכל מרכזי החברה, הדיירים מקבלים שירותי אדמיניסטרציה בהתאמה אישית ותינתן להם אפשרות לסגור שטחים פרטיים. גישת "תכנן את המשרד שלך" של ריג'ס, אפשרה לחברות להתאים את החלל שבחרו לדרישותיהן.

מארק דיקסון, מנכ"ל ומייסד קבוצת IWG: "אנו מבססים נוכחות חזקה ורחבה בישראל וכעת גם באזור ירושלים, עם פתיחת מתחם העבודה במבשרת ציון. הצורך בחללי עבודה איכותיים וגמישים ממשיך לעלות בכל העולם ובישראל, ככל שהעבודה ההיברידית הופכת לנורמה. יותר ויותר חברות מגלות שעבודה גמישה מגבירה את האושר והסיפוק של העובדים, ואף תורמת לסביבה. מודל זה הוכח גם כמגביר את הפרודוקטיביות ומאפשר לעסק לצמוח או להקטין משמעותית עלויות בהיקף של עשרות אלפי שקלים לעובד".

קבוצת IWG שבבעלותה המותגים Regus ו-Spaces, הינה חברת חללי העבודה המשותפים הוותיקה והגדולה ביותר בשוק העולמי. לחברה כ-3,500 מרכזים ב-120 מדינות ברחבי העולם, והיא צפויה להוסיף כאלף מרכזים חדשים ברחבי העולם בשנה הקרובה. 

IWG פתחה את המרכז הראשון שלה בישראל בשנת 1999, וכיום היא הבעלים של 27 חללי עבודה משותפים ונחשבת לגדולה בישראל. מרכזי החברה ממוקמים בערים תל אביב, חיפה, רחובות, ירושלים, נתניה, רעננה, רמת גן, הרצליה, אור יהודה, פתח תקווה, נצרת וקיסריה, כפר סבא וכעת גם מבשרת ציון. המרכזים נמצאים בבנייני משרדים חדישים במיקומים אסטרטגיים: מגדל עזריאלי שרונה, מגדל אלקטרה, מגדל המוזיאון, רוטשילד 22 בת"א, רמת החייל, מגדלי איילון ומגדל אמות אטריום בר"ג, מגדלי אקרשטיין ו-C TOWER בהרצליה פיתוח, פארק ההיי-טק והעסקים ברעננה, בפארק מת"ם ובעיר התחתית בחיפה, בהר חוצבים בירושלים, בקניון הגדול בפתח תקווה, בפארק המדע ברחובות ומול נמל התעופה בן גוריון – באזור התעשייה החדש של אור יהודה.

סקר שערכה IWG בקרב לקוחותיה בעולם העלה את הממצאים הבאים:

  • 77% מהעובדים אומרים שמקום עבודה קרוב יותר לבית הוא בגדר תנאי למקום העבודה הבא שלהם
  • כמעט מחצית מהעובדים אומרים שיעזבו את עבודתם אם יתבקשו לחזור לעבודה מהמשרד חמישה ימים בשבוע
  • רק אחד מכל חמישה עובדים מוכן כעת לנסוע לעבודה במשך יותר מ-30 דקות
  • עובדים נוטים יותר לבחור במשרד קרוב לביתם מאשר במשרד במרכז העיר
  • בארה"ב, רבע מהעובדים התרחקו ממרכז העיר כתוצאה מהמגיפה. שמונה מתוך עשרה יישארו לחיות באופן קבוע מחוץ לעיר

כתיבת תגובה