הסכם שכר במזרחי טפחות: העובדים יקבלו תוספת של 25%

מועצת העובדים של בנק מזרחי טפחות אישרה את עקרונות הסכם השכר לשנים 2016-2021. גם דירקטוריון הבנק צפוי לאשר את ההסכם בימים הקרובים.

פלאש 90

במסגרת ההסכם יזכו עובדי הבנק להטבות נכבדות כאשר לצד התוספת המצטברת של 25% לשכר יתבטל גם הצורך של עובדים לקבל השלמת הכנסה לשכר המינימום.  כמו כן, כולל הסכם השכר החדש מספר רפורמות מרכזיות  מענק תשואה לעובדים, השתתפות בהוצאות שכר לימוד מגיל 1/2 שנה ועד גיל 30, השתתפות של עד 80% מתעריף שכ"ל אוניברסיטאי, הפרשה לקרן השתלמות, הסכם פרישה מרצון, ועוד…

החתימה על הסכם השכר ההיסטורי מגיעה אחרי חודשים ארוכים של סכסוך עבודה אשר בשיאו התקיימה בבנק שביתה כללית בת שבועיים במחאה על כך שבבנק לא נחתם הסכם שכר כבר 13 שנים, מצב שהיווה את ההילה המרכזית לסכסוך העבודה בין ההנהלה לעובדים.

לאחר שמועצת העובדים אישרה את הסכם השכר אמר יושב ראש ארגון העובדים דניאל דהן – ״ההסכם הזה עושה צדק היסטורי עם עובדי מזרחי טפחות שהם ללא ספק העובדים הטובים והיעילים ביותר במערכת הבנקאית. הרפורמות שיש בהסכם הזה מביאות לידי ביטוי את החלק הגדול שיש לעובדים בהצלחת הבנק. אני שמח על כך שלאחר תקופה כל כך ארוכה של עוול מתמשך הגענו להסכם הזה ואני מודה לכל מי שהיה שותף לדרך ולמאבק של העובדים״.

כתיבת תגובה