הפרטת הדואר נמשכת: וועדת השרים התכנסה הבוקר

ועדת השרים לענייני הפרטה בראשות השר אמסלם התכנסה בנוכחות שר האוצר סמוטריץ' ושר התקשורת קרעי, בה אישרו השלושה את צו האינטרסים ובכך קבעו כי תהליך הפרטת הדואר ימשיך תוך שיפור רמת השירות לצרכן | הצו יאושר סופית בוועדת הכספים והסמכויות בצו יועברו לשר התקשורת בהחלטת ממשלה שתעלה בראשון הקרוב

סמוטריץ, אמסלם וקרעי בוועדת השרים הדנה בהפרטת הדואר | צילום: באדיבות המצלם

הפרטת הדואר ממשיכה קדימה: לאחר הפגישה המשולשת בתחילת השבוע בה הגיעו שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי, שר האוצר סמוטריץ והשר לשיתוף פעולה אזורי דודי אמסלם להסכמות, הכוללות בין היתר התייחסות לשירות לציבור והמשך הליך השימוע ליו״ר במקביל להפרטה, התכנסה הבוקר (יום ד׳) ועדת השרים לענייני הפרטה בראשות השר אמסלם, בה אישרו השלושה את צו האינטרסים ובכך קבעו כי תהליך הפרטת הדואר ימשיך תוך שיפור רמת השירות לצרכן.

הצו יאושר סופית בוועדת הכספים והסמכויות בצו יועברו לשר התקשורת בהחלטת ממשלה שתעלה בראשון הקרוב.

השר לשיתוף פעולה אזורי והאחראי על רשות החברות דודי אמסלם אמר, כי הוא "שמח שהוועדה בראשותי החליטה לקדם ולהמשיך בתהליך הפרטת דואר ישראל. הפרטת הדואר היא אחד המהלכים המשמעותיים ביותר בסדרה של הפרטות נוספות שכבר התחלנו להוביל בקרב החברות הממשלתיות. אני סמוך ובטוח שהליך ההפרטה יאפשר לחברת דואר ישראל להמשיך לגדול ולצמוח, ולהציע שירות טוב ויעיל יותר לכלל הציבור, במרכז ובפריפריה."

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי אמר שוב, כי "כבר בכניסתי לתפקיד אישרתי ודחפתי להמשך תהליך ההפרטה. כנציג ציבור, אני מחוייב להפרטה אך ורק לטובת שיפור השירות לציבור ותוך דאגה לפריפריה ולאוכלוסיות החםלשות שנזקקות לשירותי הדואר ובנק הדואר. אני מודה לשר דודי אמסלם ולשר בצלאל סמוטריץ׳ על העבודה המשותפת לאורך הדרך, לטובת הציבור כולו".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' חתם את שורת הדוברים ואמר כי "תהליך ההפרטה בדואר ישראל נמשך. זהו תהליך נכון ומחויב המציאות. הפרטת הדואר תביא לשיפור השירות וזה מה שמגיע לאזרחי ישראל. אני מודה לחבריי השר אמסלם והשר קרעי על שיתוף הפעולה והדאגה לתושבי ישראל. נמשיך לטייב ולייעל את השירות הניתן לאזרחי ישראל על ידי החברות הממשלתיות ונקדם את ההפרטה החשובה בדואר ישראל ובחברות נוספות".

כתיבת תגובה