השגריר של ענקית הסחר עלי באבא מדבר | פודקאסט ביזנעס

סין, המעצמה הכלכלית המשפיעה ביותר על העולם כיום, היא ביתו השני • בשיחה מרתקת עם יהודה אדלר מספר חן סבן על הדרך בה הפך לנציג הרשמי של ענקית הסחר האינטרנטית 'עלי באבא' בישראל • האזינו

פודקאסט - יהודה אדלר

בפרק הזה בסדרת הפודקאסטים של יהודה אדלר, נפגש יהודה לשיחה מרתקת עם חן סבן מנכ"ל חברת GAME-ON – הנציגה הרשמית של הענקית הסינית עלי באבא בישראל, שכבר בתחילת השיחה איתו, מצליח לרגש את יהודה עם האופן הייחודי בו הוא מתחיל את יומו הארוך.

כמו תמיד ליהודה אדלר יש עניין אישי במפגש הזה. חן סבן הוא אחד המרואיינים הראשונים שהוא הזמין להתראיין בפודקאסט, אבל בעקבות תאונה קטנה של חן, הראיון לא התקיים במועד המקורי שנקבע. במהלך השיחה הם דיברו על איך בכלל מתחילים להתעסק עם מכירות און ליין וכיצד בכלל נכנסים לתחום? וכמובן, איפה היתרון של הראש היהודי בכל הסיפור? ובכלל האם בגלל שכסף ישראלי יוצא לחו"ל – אנחנו בעצם לא יורים לעצמנו ברגל? וגם על הסיפור המעניין של איך מביאים את הבורסה הישראלית ליהלומים לחו"ל.

אז אם תהיתם מה זה אומר בדיוק הטייטל הענק הזה ומה בכלל יש לענקית הסינית עם ישראל לעומת מדינות אחרות עם שוק יותר גדול שבהם אין לה נציגות? ואיך הילד מקריית מלאכי הגיע לתפקיד הסופר מעניין ומאתגר הזה? אתם חייבים להקשיב לפודקאסט הזה.

יהודה אדלר וחן סבן נציג ענקית הסחר עלי באבא בישראל | צילום: עצמי

האזינו עכשיו לפודקאסט המלא, בעריכת יהודה אדלר – שבין עבודת קריאייטיב אחת לשניה מקציב את זמנו למפגש "על כוס קפה" עם אנשי העסקים המתארחים בפודקאסט של 'ביזנעס'.

רוצים לדבר עם יהודה אדלר, יש לכם מרואיין מעניין שיהודה חייב לשבת איתו על כוס קפה? שלחו לו הודעה: [email protected]

2 תגובות ל: "השגריר של ענקית הסחר עלי באבא מדבר | פודקאסט ביזנעס"

  1. חשבתי לתומי שדבר ראשון אחרי שארתי : "מודה אני לפניך….. ומיד אחר כך…… תפילין !!!!

  2. יפה

כתיבת תגובה