וויי וויי וויי: המותג החדש מבית גרייט וול מגיע לישראל

סמלת חתמה על הסכם ליבוא רכבי המותג WEY מבית היצרן GREAT WALL MOTORS | הרכב הוא סיני, אך לא חשמלי | עם זאת בחלק מהדגמים קיים מנוע היברידי | ההשקה, לקראת סוף 2022

ויי דגם מאקיטו מנוע פלאג אין | צילום: יצרן

קבוצת סמלת – יבואנית רכבי ה 4X4 ג'יפ וסובארו, מותג ראם, ורכבי היוקרה אלפא רומיאו, פרארי, מזראטי והרכבים החשמליים של פיאט – עדכנה כי חתמה על הסכם עם קבוצת GREAT WALL MOTORS והחל מהרבעון הרביעי תייבא לארץ את רכבי המותג WEY הקרויים על שם ממציא המותג.

ההיכרות ושיתוף הפעולה עם Great Wall היא תוצאה של קשר שהחל עוד לפני תקופת הקורונה ולאורך כל התקופה הזאת ועד היום למדו שני הצדדים את היתרונות, התרומה וההתאמה שיש לשני הצדדים להביא לשיתוף הפעולה שנולד ולהוביל את המותג לצמיחה ולתפיסת נתח משמעותי בשוק רכבי הפנאי ובעתיד גם בשוק רכבי השטח בישראל. ההשקה תצא לדרך לקראת סוף 2022.

המותג החדש WEY מתווסף למותגים הקיימים של סמלת: ג'יפ, סובארו, אלפא רומיאו ודגמי העל של פרארי ומזראטי. לאחרונה הקימה סמלת חברה נפרדת בה תרוכז כלל פעילות המותגים החדשים שלה במטרה לייצר הפרדה תפעולית בניהול המותגים השונים וכתוצאה מיקוד מקצועי שיאפשר התמחות ושירות איכותי המותאם לצרכים השונים של סגמנטים שונים בקרב הלקוחות. החברה מתכוונת להרחיב עוד את הצע המותגים שתייבא.

שי פלדמן מנכ"ל קבוצת סמלת מסר: "אנו שמחים לבשר על חתימתו של הסכם נוסף לייצוג בארץ של אחת מיצרניות הרכב המובילות. כאמור, Great Wall היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות והאיכותיות בסין ומותגיה מוכרים למעלה ממיליון רכבים פרטיים בשנה בשוק הרכב הסיני".

וויי, דגם המוקה | צילום: יצרן

גלעד דגן סמנכ"ל פיתוח עסקי בסמלת פירט: "Great Wall מתמחה בייצור מגוון רחב של רכבי פנאי, שטח ורכבי פיק אפ ולמעשה Great Wall היא יצרנית רכבי הפנאי (SUV), רכבי השטח והפיק אפ הגדולה ביותר בקרב המותגים הסיניים בשוק הרכב בסין ואף מובילה במכירות בסין בסגמנטים אלו. Great Wall נחשבת ליצרן מוביל טכנולוגית, המקדם טכנולוגיות חדשות פורצות דרך ובין היתר אף מתעניין גם בטכנולוגיות של חברות טכנולוגיה ישראליות בתחום האוטוטק.

 

המותג WEY הנו מותג הדגל של קבוצת Great Wall. אנו צופים כי במהלך השנה הקרובה, החל מהרבעון הרביעי של שנת 2022 , נשיק בהדרגה שני דגמים של רכבי SUV בעלי טכנולוגיית פלאג אין מתקדמת ובהמשך צפויים להגיע לישראל גם רכבי השטח של המותג".

וויי דגם המוקה, מבט מבפנים | צילום: יצרן

כתיבת תגובה