זוכי 'מחיר למשתכן' הוזמנו לבחור דירות בליל פורים

זוכי תכנית 'מחיר למשתכן' הוזמנו לבחור את דירותיהם בלי חג הפורים: "יתאפשר להקריא את המגילה באתר הבניה" • ח"כ אורי מקלב פנה לשרת השיכון בדרישה לשנות את מועד בחירת הדירות למועד מתאים, וזו ביטלה את המועד הנקבע לחג הפורים

מקלב בכנסת (ארכיון) | צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

זוכי תוכנית מחיר למשתכן לבחור את דירותיהם בליל חג הפורים, כך עולה ממספר פניות אשר הגיעו אל לשכתו של ח"כ אורי מקלב בנושא.

בלשכת מקלב פנו לחברות המבצעות וזו טענה כי כלל התאריכים אושרו על ידי משרד השיכון – כשלטענתם הם מתכוננים להקל מעל הדיירים ולהקריא את המגילה באתר הבניה…

על פי הפניות שהגיעו אל לשכת ח"כ מקלב מדובר ביותר מפרויקט אחד אשר הזוכים בו נדרכו להגיע בליל חג הפורים, יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב פנה בבהילות לשרת השיכון יפעת שאשא ביטון בדרישה להורות לחברה המבצעת לשנות את תאריכי בחירת הדירות למועד מתאים.

בפנייתו לשרת השיכון ציין ח"כ מקלב כי "ללשכתי הגיעו פניות מזוכים בתוכנית מחיר למשתכן אשר הוזמנו לבחור דירה בליל חג הפורים.

"קביעת מועד לבחירת דירה בזמן שבו כל האוכלוסייה היהודית בישראל, דתיים ושאינם דתיים, חוגגים את חג הפורים בחגיגות ובאירועים משפחתיים וציבוריים, מהווה חוסר רגישות והתחשבות בזוכים בתכנית מחיר למשתכן", מציין ח"כ מקלב, "מנהל החברה הקבלנית טוען שמועד בחירת הדירות לזוכים, אושר ע"י משרד השיכון".

מקלב דרש לשנות את מועד בחירת הדירות: "כפי שאני מכיר את רגישותך ואת האכפתיות שלך, אני מאמין שתפעלי בחכמתך לפתור את הנושא כדי שהמשרד יורה לחברה הקבלנית לשנות את המועד, לזמן מתאים יותר".

לאחר בדיקת הנושא אצל שרת השיכון יפעת ביטון הודיעה זו כי בחירת הדירות לכלל הפרויקטים תהיה ביום רביעי עד שעות הצהרים בלבד וכי ביום חמישי לא יתקיימו בחירת דירות כלל.

תגובה אחת ל: "זוכי 'מחיר למשתכן' הוזמנו לבחור דירות בליל פורים"

  1. מותר בפורים ביום עצמו בניין של שמחה. קל וחומר בחירת דירה.
    בלילה אין שום הגבלת מלאכה.
    דווקא מאוד מרגש ומאוד מתאים.

כתיבת תגובה