חדש מ'סֶגְווֵיי': ארבעה מוצרים חדשים עד סוף השנה

קשישים וילדים ראו הוזהרתם. חברת Segway העולמית – שהחלה במהפכת ה"רכינוע" – הודיעה על השקת ארבעה מוצרים חדשים, בהם, לראשונה, שני קורקינטים חשמליים. המוצרים יגיעו ארצה עד סוף השנה

צילום: סאגוויי העולמית

'סגוויי' הודיעה על הרחבת ליין המוצרים שלה, והציגה בברלין ארבעה דגמים חדשים בהשקה בינלאומית. בקטגוריית ה'מיני סגוויי' תציע החברה שני דגמים חדשים: miniLITE ו-miniPLUS. החברה תציע לראשונה גם שני דגמי קורקינט חשמליים.

בסגוויי אומרים כי המוצרים החדשים מצטרפים לליין הקיים ויהוו תוספת צעירה וניידת יותר למוצרים הקיימים של החברה. המוצרים החדשים פותחו עבור "דור חדש של צרכנים שמעוניין בתחבורה אישית ובטיחותית, דור שחייב להיות נייד ומחובר כל הזמן"…

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

לטענת היבואנית בישראל UME מבית UMI, הכלים החדשים מצוידים באמצעי בטיחות מתקדמים כגון חיישני יציבות, גלגלים פנאומטיים, מערכת בלימה anti-lock ופנסי LED. הליין החדש יושק באירופה ובישראל לקראת סוף השנה האזרחית הנוכחית.

ליין המוצרים החדש כולל כאמור שני דגמים של קורקינט חשמליים, עם עיצוב מודרני וייחודי, כלי נייד עם אפשרות קיפול מהירה, ניתן לאחסון ונשיאה בקלות: ES1 – עם מהירות מקסימלית של 20 קמ"ש וטווח נסיעה של 25 ק"מ. הקורקינט מאובזר בתצוגת LED, מערכת בלימה anti-lock ובקרת שיוט. ES2 – עם מהירות מרבית של 25 קמ"ש וטווח נסיעה של 25 ק"מ. הוא מצויד בבולם זעזועים אחורי לנסיעה חלקה יותר, אורות אחוריים לזיהוי מרחוק והגברת בטיחות הרוכב.

שני הדגמים הללו הם בעלי יכולת קיפול בנגיעה אחת. בנוסף, ניתן להוסיף סוללה נוספת המגדילה את טווח הנסיעה עד 45 ק"מ (לפי נתוני היצרן). בנוסף, הושקו שני דגמים חדשים בקטגוריית ה-Segway mini: ה-Segway miniLITE – כלי תחבורה אישי, קטן ונוח, במשקל של 12 קילו בלבד וידית אחיזה, ניתן לשאת את הכלי לאחר השימוש בצורה נוחה וקלה.

יש לו טווח נסיעה של 18 קילומטר ומהירות מקסימלית של 16 קמ"ש, והוא "מספק אלטרנטיבה בטוחה ומהנה יותר למתחרים בשוק בזכות גלגלים גדולים וחיישני תיקון למניעת נפילות והגברת היציבות". ה-miniLITE – עמיד במים ובנוי לרכיבה על משטח רטוב, מאובזר באורות LED בצבעים משתנים להגברת הבטיחות בחושך, באמצעות Bluetooth מובנה ניתן בקלות להתחבר לאפליקציה ייעודית לביצוע פעולות שונות כולל שליטה מרחוק.

ה-Segway miniPLUS – הכלי האקסקלוסיבי ביותר בסדרת המיני מציג רמת גימור גבוהה ביותר, בעל טווח נסיעה מוגדל של 35 ק"מ ומהירות של 20 קמ"ש. ה-Segway miniPLUS מצויד במערכת "עקוב אחרי" שמאפשרת לכלי לנוע בצמוד לרוכב באופן עצמאי בעזרת שלט רחוק, צמיגים פנאומטיים "11 להגברת היציבות בדרכים משובשות ויכולות רכיבה על משטח רטוב. בנוסף, מצויד המיני-פלוס בתא אחסון לנשיאת ציוד אישי, פנסי LED בצבעים משתנים להגברת הבטיחות בחושך ו-Bluetooth עמו ניתן להתחבר לאפליקציה ייעודית מתקדמת.

אסף אגמון, מנכ"ל 'סגוויי' ישראל', אמר: "כנציגתה הרשמית והבלעדית של 'סגוויי' בישראל מאז 2003, החברה שואפת להוביל את תחום התחבורה האישית בישראל. במסגרת ההשקה הבינלאומית, Segway Israel תציע מגוון פתרונות חדשניים עבור הצרכן הישראלי. שוק התחבורה האישית גדל ומתפתח, אנחנו מזהים גידול בביקוש בישראל ושמחים להיות חלק מהקדמה, תוך עמידה בתקני הבטיחות המחמירים ביותר, לצד שירות המצופה ממותג בינלאומי".

דניס הארדהולט, נשיא 'סגוויי' אירופה, הוסיף ואמר: "המוצרים החדשים מיועדים לשוק התחבורה האישית, המתפתח, הם יודעים להתממשק עם אפליקציה ייעודית לסמארטפון ותכונות נוספות מתוך הבנה של צרכי הלקוחות, אנו מתרגשים מהרחבת ליין המוצרים ובטוחים שנקבל תגובה חיובית מהקהל".

נזכיר כי על-פי תקנות משרד התחבורה, הקנייה והשימוש במוצרים מסוג זה מותרים מגיל 16 בלבד וכי בזמן הרכיבה קיימת חובת חבישת קסדת בטיחות. הנסיעה ברכינוע מותרת על המדרכה או בשבילי אופניים בלבד ולקורקינט בשבילי אופניים ובכביש.

https://wordpress-547680-2055123.cloudwaysapps.com/%D7%A7%D7%A0%D7%A1-%D7%9B%D7%A1%D7%A4%D7%99-%D7%95%D7%94%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%94%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99/

כתיבת תגובה