חוזר לבזק: גיל שרון יכהן כיו"ר 'בזק'

גיל שרון מונה לתפקיד יו"ר בזק • שרון (56) שכיהן עד לא מכבר כמנכ"ל ויו"ר גולן טלקום יכהן כיושב ראש דירקטוריון בזק והחברות הבנות • ייכנס לתפקידו בתוך מספר שבועות

גיל שרון | צילום: פלאש 90

דירקטוריון בזק אישר היום את מינויו של גיל שרון לתפקיד יו"ר בזק, וכן יו"ר החברות הבנות: פלאפון, Yes, בזק בינלאומי, וואלה ובזק אונליין. שרון יכנס לתפקידו במהלך החודש הקרוב.

לשרון ניסיון של מעל ל-28 שנים בתפקידים בכירים ומגוונים בענף התקשורת, בין היתר כמנכ"ל פלאפון במשך 10 שנים, וכן עד לאחרונה כיו"ר ומנכ"ל גולן טלקום.

שרון (56) הינו בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

יושב הראש הזמני של בזק, דוד גרנות, מסר בעקבות המינוי, ״גיל שרון מגיע עם היכרות מעמיקה של שוק התקשורת הישראלי בכלל ובזק בפרט. ניסיונו יסייע לקבוצה לבצע את קפיצת המדרגה המשמעותית העומדת לפתחה בתחום התשתיות, תוך התאמת פעילותה לעידן התלכדות השירותים. דירקטוריון החברה מאחל לגיל הצלחה רבה בתפקיד ומשוכנע כי יחד עם מנכ״לי החברות, קבוצת בזק תמשיך להוביל את שוק התקשורת בישראל״.

שרון מסר בעקבות המינוי, "זוהי סגירת מעגל עבורי לחזור לקבוצת בזק ולעמוד בראשה, לאחר שהייתי במשך כ-14 שנים חלק מהקבוצה מתוכן 10 שנים כמנכ"ל פלאפון. בזק הינה קבוצת התקשורת הגדולה והמשמעותית בישראל ואני גאה על הזכות שניתנת לי לעמוד בראשה ולהובילה קדימה. קבוצת בזק עומדת בפתחו של עידן חדש, במסגרתו תצעיד את מדינת ישראל לקפיצת מדרגה בתחום האינטרנט המהיר עם השקת רשתות תקשורת אולטרה מהירות – רשת סיבים אופטיים, ורשת דור 5 סלולרית".

כתיבת תגובה