חרגתם מכמות הדקות? לא תשלמו הרבה יותר

לאחר פעילות ח"כ אורי מקלב – חסכון של אלפי שקלים לצרכני הסלולר עקב משבר הקורונה: חריגה מכמות דקות השיחה בחבילות "ללא הגבלה" תחויב בעלות חבילה נוספת בלבד • גם במקרה של חריגה שמעבר לחבילה נוספת, זו תחוייב אף היא במחיר של חבילה (שלישית) נוספת בלבד

השר דוד אמסלם | צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

בשורה וחסכון של מאות שקלים: לאחר פניית ח"כ אורי מקלב אל שר התקשורת, הכריע השר כי חריגה ממספר הדקות בחבילות הסלולר "ללא הגבלה" בתוקפת משבר הקורונה תחוייב בעלות חבילה נוספת ובתוספת של 24.7 ש"ח בלבד, זאת לאחר שימוע שהתקיים במשרד התקשורת לחברות התקשורת בשבוע האחרון.

כבר בתחילת השבוע שעבר הודיע כזכור שר התקשורת דוד אמסלם לחבר הכנסת אורי מקלב כי יפעיל את סמכותו ומשרדו יחל בשימוע לחברות הסלולר והתקשורת כדי לקבוע תעריף נמוך לחריגות מדקות השיחה המותרות בחבילות התקשורת. מדובר בהליך מיוחד אשר נעשה לאור שעת החירום בעת משבר הקורונה כאשר רבים משתמשים בדקות השיחה הרבה מעבר לממוצע הרגיל בעת שגרה.

"לא אוכל לחיות במצב בו משפחות עושות שימוש במכשירי הטלפון השונים תוך עלויות גבוהות של אלפי שקלים ערב חג הפסח", אמר שר התקשורת דוד אמסלם לח"כ מקלב שפנה אליו בנושא עם פרוץ הנגיף בארץ.

יוסבר כי כיום, צרכן אשר חורג מסך דקות השיחה המותרות לו בחבילת הדקות 'ללא הגבלה' מחויב בתעריף שיחה שאינו מידתי ועשוי להגיע אף לאלפי שקלים בשקלול הכולל, חבר הכנסת מקלב כאמור פנה מיידית עם התפרצות נגיף הקורונה לשר התקשורת ולמנכ"לי חברות התקשורת והסלולר ואמר כי "לאור מצב החירום בו משפחות רבות, קשישים ואף תלמידי בתי הספר וחידרים שעברו למתכנות לימוד טלפונית מבצעים שיחות רבות מעבר לממוצע שבשגרה לא יתכן כי ישלמו אלפי שקלים עבור שימוש בחבילות 'ללא הגבלה'", כתב מקלב.

כאמור, ולאחר שימוע שקיים שר התקשורת ולאחר לחצים רבים אשר הפעילו בלשכתו של חבר הכנסת אורי מקלב הכריע שר התקשורת דוד אמסלם כי חריגה מהגבלת דקות השיחה תחויב בעלות של חבילה נוספת ובתשלום נוסף של 24.7 שקלים בלבד.

יצויין כי אם הצרכן חרג אף מעבר למגבלת שתי חבילות – הוא יחויב בעלות של חבילה נוספת, ובתוספת נוספת של 24.7 שקלים בלבד, זאת במקום מאות ואף אלפי שקלים על פי המצב הקיים בו כל דקת חריגה מחוייבת בחצי ש"ח לדקת שיחה.

3 תגובות ל: "חרגתם מכמות הדקות? לא תשלמו הרבה יותר"

  1. ממתי יש הגבלות על חבילות

  2. ממתי שאנשים ניצלו זאת למטרות מסחריות – לא הוגנות

  3. האם ידוע לכם אם זה היה מוגבל בזמן
    כי החודש קיבלתי על חשבון של הבת שלי חשבונית ע"ס 620 ש"ח על חריגה של 1200 דקות ואני חשבתי שמתחיל חבילה חדשה כמו שכתוב פה
    אשמח לדעת אם ידוע לכם משהו בעניין

כתיבת תגובה