טאפינגו הישראלית נרכשה ע"י ענקית המשלוחים האמריקנית

ב-150 מיליון דולר: Grubhub רוכשת את טאפינגו הישראלית • טאפינגו פעילה ב-150 קמפוסים אוניברסיטאיים ואקדמיים בארה"ב ובישראל • ה'גליק': הזמנות מראש של מנה מתפריט ייעודי • ההזמנה מוכנה כעבור פרק זמן ייעודי, ללא המתנה של הלקוח להכנה או לתשלום

דניאל אלמוג ואודי אוסטר מייסדי טפינגו | צילום: יח"צ

ענקית המשלוחים האמריקנית Grubhub תרכוש בסוף השנה את חברת טאפינגו הישראלית בתמורה ל-150 מיליון דולר.

טאפינגו מציעה הזמנות מזון בכ-150 קמפוסים באוניברסיטאות ומרכזים אקדמיים בארה"ב ומאפשרת עשרות אלפי הזמנות מזון ביום ליותר מחצי מיליון מסעדות ובתי קפה הפועלים בקמפוסים בארה"ב. מרכז החברה הינו בישראל.

טאפינגו נוסדה בשנת 2012 על-ידי אודי אוסטר (CTO) ודניאל אלמוג (מנכ"ל). החברה מעסיקה כיום כ-90 עובדים במרכזי הפיתוח בישראל ובארה"ב. החברה פיתחה פלטפורמה לרכישות מקוונות דרך המובייל המאפשרת למשתמשים להזמין מראש אוכל במסעדות ובתי קפה ולעקוב ההזמנה. בין היתר פועלת החברה עם רשתות הפועלות בשטחי קמפוסים כגון Taco bell, Chipotle, Chick-fil-A, Panda Express, Jamba Juice ועוד.

חברת Grubhub הנסחרת בנאסד"ק מובילה את תחום משלוחי המזון ברשת ובמובייל בארה"ב עם המספר הגדול ביותר של מסעדות ובסיס לקוחות. החברה פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לשפר את חווית הזמנות המזון באמצעות זירת מסחר היוצרת חיבור ישיר בין לקוחות למסעדות. לחברה רשת שותפים של 85 אלף מסעדות ביותר מ- 1,600 ערים בארה"ב ולונדון. החברה מפעילה מספר מותגים – Grubhub, Seamless, Eat24, Allmenus ו – MenuPages.

"זהו צעד משמעותי עבור טאפינגו", אמר דניאל אלמוג. "Grubhub מובילה את שוק משלוחי המזון והגישה לטכנולוגיה וליכולות השילוח שלה יאפשרו לנו להעניק ערך מוסף גדול יותר לשותפים שלנו בקמפוסים ולסטודנטים המבצעים באמצעותנו הזמנות מזון. באמצעות החיבור ל-85 אלף המסעדות הפועלות בתוכנית השותפים של Grubhub, נוכל להמשיך ולשרת את קהל הסטודנטים הנאמן שלנו גם לאחר שסיימו את לימודיהם, מה שהיה מאז ומעולם חלק מהשאיפות שלנו".

כתיבת תגובה