טרנד ישראלי חדש: לפנות לחברות פינוי דירה במקום לפנות לבד

כשאנחנו רוצים לפנות דירה מרכוש, רהיטים או דבר אחר שנמצא בה, בין אם מדובר בדירה שלנו או בדירת ירושה, הרי שעומדות בפנינו מספר אופציות

הטרנד החדש - חברות פינוי דירות | תמונה: pixabay

בעבר, האופציה הפופולארית ביותר הייתה לבצע את הפינוי בעצמנו, בין אם זה אומר לפנות את כל הרכוש והדברים אל הרחוב, בתקווה שמישהו יאסוף אותם או בדרכים אחרות, כולל מכירת חצר או מכירה של הפריטים השונים לאלטעזאכן או לגורמים שונים שמעוניינים בכך.

אנחנו היינו צריכים לעשות הכל בעצמנו, זה היה אומנם חוסך לנו לא מעט כסף במובנים מסוימים, אך זה היה מחייב אותנו להשקיע זמן וכן, זה דרש מאיתנו להתעסק בדברים שאנחנו לא בהכרח מבינים בהם.

היום, האופציה הפופולארית ביותר היא שונה לגמרי. הטרנד הישראלי החדש הוא לפנות אל חברות  פינוי דירות שיבצעו עבורנו את העבודה. מדובר על חברות שמספקות צוות מקצועי אשר מגיע אל הדירה, אורזות את החפצים היטב ומפנות אותם עם משאיות מותאמות וכלים להובלה, כפי שנדרש. בין אם מדובר במנופים או דברים אחרים.

לפני שנסביר מדוע הטרנד הזה הוא פופולארי מאוד, ולמה ישראלים רבים מעדיפים אותו על פני אופציות אחרות, בוודאי אופציה כמו פינוי דירות באופן עצמאי, צריך לומר, השירות של החברות איננו מסתפק אך ורק בכל מה שקשור לפינוי הדירה וכן, אופי הפינוי הוא לא רק במובנים של אריזת החפצים ופינוי הארגזים מהמקום.

אילו שירותים מספקת חברת פינוי דירה וכיצד הם ניתנות

כאמור, חברות פינוי דירות מספקות לנו מגוון רחב של שירותים שנלווה לפינוי עצמו.

למשל, הן מספקות שירות הערכת שווי לחפצים ולציוד, כמו כן, הן מספקות שירות תיקונים לבית במידת הצורך. כלומר, אם במהלך הפינוי או בכלל יש איזה משהו שדורש תיקון, אז הצוות של החברה יודע לבצע זאת. כך אנחנו יכולים, בתום הפינוי, להשתמש במבנה, בין אם זה אומר שימוש עצמי, בין אם זה אומר להשכיר או למכור אותו. חשוב להדגיש, החברה גם מספקת שירותי ניקיון, אחרי שהיא מסיימת את תהליך הפינוי.

מעבר לכך, הרי  שתהליך פינוי הדירות של החברה מתבצע באופן כזה שאנחנו יכולים להרוויח ממנו. החברה רוכשת מאיתנו למעשה את הרכוש והציוד, ובתמורה היא מפנה אותו מהדירה בחינם ומוכרת אותו לגורמים שונים על פי הניסיון והקשרים שיש לה בתחום. כך היא יכולה להחזיר לעצמה את ההוצאות. בצורה כזו, החברה לא יכולה להפסיד.

למה ישראלים מעדיפים לפנות לחברות פינוי דירות

כאמור, הטרנד החדש הוא לפנות אל חברות פינוי דירות. יותר ויותר ישראלים בוחרים באופציה הזאת, על פני פינוי באופן עצמאי. יש לכך כמה סיבות:

ראשית, זה חוסך המון זמן. במקום לוותר על ימי עבודה, במקום להשקיע את הזמן הפנוי שלנו בארגון, מיון, אריזה ופינוי, יש צוות מקצועי שעושה זאת בשבילנו. אנחנו לא חייבים להיות בדירה כשזה מתבצע.

שנית, טכנית זה הרבה יותר מהר ונוח שחברה חיצונית עושה את זה. שכן יש לה משאיות, יש לה ציוד, יש לה כמובן צוות גדול ומנוסה. לנו אין את כל זה. לכן זה משתלם לשכור חברה חיצונית ולא לעשות את זה בעצמנו.

שלישית, מבחינה רגשית זה יהיה לנו הרבה יותר נוח שמישהו אחר יעשה את זה בשבילנו. זה נכון בכל מקרה, בוודאי שזה נכון בפינוי  דירה ירושה. אז הרבה יותר קשה לנו, מבחינה אישית לפנות את הדברים בעצמנו. אם גורם חיצוני עושה זאת בשבילנו, לא נצטרך להתמודד עם הקושי הזה.

ארבע, כמו שציינו קודם לכן, אנחנו מרוויחים לא מעט מפינוי דירה באמצעות חברה חיצונית. זה מתחיל בכך שאנחנו מרוויחים על הרכוש, נהנים מפינוי בחינם, הצוות דואג להשאיר לנו דירה נקייה, מסודרת ומאורגנת לשימוש. אלה דברים שווי ערך, לכן משתלם יותר לעבוד עם חברה חיצונית ולא לבצע זאת בעצמנו.

כתיבת תגובה