יזם הנדל"ן הודה בהלבנת 5 מיליון ₪ ושוחרר בתנאים מגבילים

השופטת חוי טוקר שחררה בתנאים מגבילים את בעליה של חברת אוורסט נדל"ן, לאחר שהודה כי קיזוז חשבוניות מס פיקטיביות מהרשות הפלסטינית בהיקף של כ-5 מיליוני שקלים • באמתחתו אף נמצאו חומות מזוייפות

מעצר | אילוסטרציה. צילום: Brian A Jackson, שאטרסטוק

בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים, ושחרר בתנאים מגבילים את ניר כהן, החשוד בקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של כ-5 מיליוני שקלים.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

כמצוין בבקשת המעצר, מנהלת מחלקת החקירות מכס ומע"מ בירושלים חקירה כנגד אוורסט בנייה ובעליה ניר כהן, בגין קיזוז חשבוניות מס פיקטיביות של עליימי מוניר, כאמור בהיקף של כ-5 מיליוני שקלים. בעל החברה ניר כהן, הודה בכל החשדות המיוחסות לו, היינו בכך שקנה חשבוניות מס מזויפות מתושב השטחים, על מנת לכסות עבודות שבוצעו על ידי עובדיו.

עוד נכתב בבקשת המעצר, כי בחיפוש שנערך במכוניתו נמצאה חותמת מזויפת על שם מונייר עליימי, לגביה הודה החשוד שקיבל אותה מאותו תושב שטחים, לשם פירעון השיקים במזומן, שנרשמו לפקודת עליימי מונייר אצל חלפנים מירושלים.

כבוד השופטת, חוי טוקר, אשר דנה בבקשת המעצר, נעתרה לבקשת רשות המסים לשחרור החשוד בתנאים מגבילים וקבעה, ערבות עצמית על סך של 200,000 ₪, ערבות צד ג' בסך 100,000 ₪ הפקדת מזומן בסך 20,000 ש"ח, צו איסור יציאה מן הארץ למשך 180 יום ועוד.

כתיבת תגובה