יחצה את ה-45 אלף? | הביטקוין במגמת עלייה נוספת

הביטקוין חוזר לרמתו בפברואר 2021 | אך מה לגבי העלייה שלו מאז פברואר 2020? | "התנודתיות קיימת באופן שוטף ואף מאז תחילת המסחר במטבע לפני מעל לעשור", אומר אבי סלמה, מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss | שי דתיקה: "אם בעבר דובר על מחסומים פסיכולוגים בשווי השוק של הביטקוין, נדמה כי אלו נעלמו כלא היו"

ביטקוין | צילום: שאטרסטוק

לאחר שעד תחילת פברואר הביטקוין עמד על שווי של כ-38,000 דולר כעת ניתן לראות כי הוא נושק ל-45,000. שוויו ברגעים אלו עומד על מעל 44,940 דולר ליחידת מטבע.

אבי סלמה מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss: "במבט אחורנית ניתן לראות כי שוויו של הביטקוין עמד על כ-45 אלף דולרים דולרים באותה התקופה (פברואר 2021) ואילו שנה לפני כן (2020) באותה התקופה שווי הביטקוין עמד על 9,903 דולר מה שמראה כי התנודתיות קיימת באופן שוטף ואף מאז תחילת המסחר במטבע לפני מעל לעשור".

אבי סלמה מנכ"ל הנציגות הישראלית של היפוסוויס | צילום: רן אליהו

עוד מוסיף סלמה: "נוכחנו לראות התנגדויות למסחר ולכריית מטבעות קריפטוגרפיים בין אם זה מצד הבנק המרכזי ברוסיה והתנגדויות נחרצות מצד סין וזאת בשל חשש לפגיעה ביציבות הפיננסית במדינה אך כפי שנראה מדינות, חברות מסחריות ומשקיעים מבינים כי קיימים  21 מיליון מטבעות ומי שלא יקפוץ לקרון בעודו נוסע יישאר מחוץ לרכבת ההרים".

שי דתיקה מייסד ומנכ"ל חברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX מבהיר: "הביטקוין מבסס את עצמו כאחד מהמטבעות החזקים ונכס השקעה בתיקי השקעות של גופים מנהלים, שבירת שיאים או ירידה בערך לא צריכים להיות מרכז השיח.

שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד חברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX

אם בעבר דובר על מחסומים פסיכולוגים בשווי השוק של הביטקוין, נדמה כי אלו נעלמו כלא היו. תחום המטבעות הדיגיטליים, מקבל הכרה של הרגולטורים השונים בעולם ומקבל הגדרות ברורות של מה מותר ומה אסור. אנו רואים כי הרגולטורים מגדירים טוקנים שהם מטבעות לעומת טוקנים שהם ני"ע ונגזרים על אלו ואלו. אין ספק כי העולם הפיננסי כולו, כפי שאנו מכירים היום, יעבור בשנים הקרובות להיסחר על הבלוקצ'יין".

כתיבת תגובה