ימות המשיח: המנטורים הבכירים ביקשו ללמוד מהחברה החרדית

לאחר שהעפילה לשלב הגמר בתחרות היוקרתית: חברת 'ימות המשיח' נפגשה עם המנטורים הבכירים | מדובר בפגישה ייחודית שיזמו בהנהלת התחרות היוקרתית, כאשר כלל החברות שהעפילו לגמר התחרות זוכים להיפגש עם מנוטרים בעלי שם שונים בכדי להמשיך ולמנף את הצלחת החברה | בעלי החברה נפגשו יחד עם המנטורים נתי כהן אשר שימש בעבר כמנכ"ל משרד התקשורת וליאור כהן מנהל מרכז העסקים של בנק הפועלים באזור ירושלים כדי להבין כיצד ממשיכים למנף את ההצלחה

מנחם, יוספי ויעקב לנצ'נר מנהלי 'ימות המשיח' | צילום: באדיבות המצלם

לאחר שחברת התקשורת "ימות המשיח" העפילה לשלב הגמר בתחרות העסקים היוקרתית של 'ידיעות אחרונות' בשיתוף בנק הפועלים נפגשו בעלי החברה יחד עם המנטורים נתי כהן אשר שימש בעבר כמנכ"ל משרד התקשורת וליאור כהן מנהל מרכז העסקים של בנק הפועלים באזור ירושלים בכדי להבין כיצד ממשיכים למנף את ההצלחה ואלו עוד קהלים יכולים להיפתח לשירותים שמציעה חברת התקשורת "ימות המשיח".

מדובר בפגישה ייחודית שייזמו בהנהלת התחרות היוקרתית, כאשר כלל החברות שהעפילו לגמר התחרות זוכים להיפגש עם מנוטרים בעלי שם שונים בכדי להמשיך ולמנף את הצלחת החברה. חברת "ימות המשיח" אשר העפילה לגמר התחרות וגרמה לקידוש השם גדול במגזר החרדי נפגשה כאמור עם המנטורים נתי כהן וליאור כהן כאשר בפגישה השתתפו בעלי החברה יעקב, מנחם ויוספי לנצ'נר.

נתי כהן מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר ציין במהלך הפגישה שלושה דרכים נוספות להרחבה ולהגדלה של העסק: הראשון, הנגשת אפליקציות של ארגונים וגופים ממשלתיים לציבור החרדי. "אני ממליץ ללמוד את האפליקציות של הארגונים הללו, כמו למשל של קופות החולים, ולבדוק איך מנגישים אותן באופן טלפוני לציבור החרדי. היתרון שלכם הוא שאתם מכירים את המגזר ואת הסוגיות הטכנולוגיות שאיתם מתמודדים בו, ולכן יהיה לכם קל לעשות את ההתאמות", אמר לבעלי חברת התקשורת 'ימות המשיח'.

אפיק התרחבות נוסף הוא שיתופי פעולה. "אני ממליץ לעשות שותפויות עם חנויות, מכולות ואתרי הזמנת אוכל כמו וולט ותן ביס, לנסות להתאים את האפליקציות שלהן להזמנה טלפונית. זה מתאים מאוד למגזר החרדי. שותפות כזאת יכולה להרחיב מאוד את המודל העסקי של בתי העסק הללו".

גם יציאה לקהילות חרדיות ברחבי העולם היא דרך מצוינת להרחיב את העסק, אמר כהן. "אני חושב שיש לכם תקרת זכוכית פה בארץ. בסופו של דבר החברה לא תתרחב הרבה מעבר למגזר החרדי. יש קהילות חרדיות בצרפת, בארצות הברית, באנגליה ובבלגיה, שאני בהחלט חושב שיזדקקו לשירותים האלה. עם הניסיון והידע רב השנים שלכם, אני מאמין שתוכלו לצאת לחו"ל".

הנהלת חברת התקשורת "ימות המשיח" נפגשה אף עם ליאור כהן מנהל מרכז העסקים של בנק הפועלים באזור ירושלים אשר דיבר איתה ממושכות על כל נושא הניהול הפיננסי במקרים של התרחבות משמעותית כמו פריצה לשווקים בחו"ל. לדבריו יש כיום דרכים להוזיל את הפרשי השער משום שישנם מערכות הגנה על שער המטבע.

בשיחה עם ידיעות אחרונות סיכם ליאור כהן את המפגש עם יוספי, מנחם ויעקב לנצ'נר: "היה מעניין לראות עסק עם חשיבה יצירתית. אחד הדברים הבולטים אצל ימות המשיח הוא שתקופת הקורונה הייתה בעבורם קרש קפיצה שהביא להם צמיחה משמעותית. חשוב לשמר את הצמיחה ואת הרווחים על ידי השקעה במחקר ובפיתוח. נמשיך ללוות את החברה לכל אורך הדרך".

כזכור, קידוש השם מיוחד נרשם לפני מספר שבועות כאשר חברת "ימות המשיח", הפועלת להנגשת פונקציות מתקדמות שונות באמצעות קווי הטלפון הכשרים זכתה להגיע לשלב הגמר בתחרות העסקים של ידיעות אחרונות הנערכת בחסות בנק הפועלים. מדובר בתחרות עסקים המתקיימת מזה מספר שנים על ידי 'ידיעות אחרונות'.

העפלתה של חברת "ימות המשיח" לשלב הגמר של התחרות העידה בין היתר כאלף עדים על מקצועיותה של החברה אשר פועלת במגזר החרדי ואף מחוצה לו, כשהיא מנגישה פונקציות מתקדמות שונות באמצעות קווי הטלפון, דבר ששמיש ביותר בקרב המגזר החרדי.

תחרות העסקים של 'ידיעות אחרונות' מתקיימת משנת 2004 כאשר אחד ההדגשים בתחרות השנה היא היציאה מהמשבר הקשה של תקופת הקורונה. חברת "ימות המשיח" זכתה להגיע לשלב הגמר של התחרות בין היתר בזכות תקופת הקורונה כאשר היא הייתה פורצת דרך בכל סוגיית הלמידה מרחוק בבתי הספר, סמינרים ותלמודי תורה.

חברת "ימות המשיח" מעניקה שירות לאלפים רבים אשר אין להם גישה לאינטרנט המתקדם, השירות והמקצועיות שלה היא חסרת תקדים והיא פועלת בין היתר במשרדים רבים, בבתי ספר וסמינרים אשר כל מערכת הטלפונית שלהם בנויה על ידי החברה.

בין שלל השירותים של החברה היא מעניקה גם אופציה לקיום מבחנים, למידה מרחוק, קניות, רכישת כרטיסים לאירועים באונליין, קבלת דיווחים והודעות חירום בזמן אמת כאשר הכל נעשה באמצעות קווי הטלפון ללא צורך בגישה לאינטרנט ולמכשיר חכם.

יצוין כי חברת "ימות המשיח" מפתחת גם מערכות תוכן טלפוניות חכמות לעשרות אלפי לקוחות פרטיים, עסקים, עמותות ורשויות מקומיות. כאשר המטרה היא להנגיש את הכלים הדיגיטליים, שמשמשים רבים ביומיום, לציבור שאין לו את הגישה לכך מסיבות כאלה ואחרות.

 

כתיבת תגובה