יפה, סולידי והכי זמין בשוק | פולקסווגן טיגואן – נסיעת מבחן

שוק רכבי ה-שבעה מקומות, קיבל לאחרונה שחקן חיזוק חדש, שתקופת ההמתנה שלו קצרה יותר מהמתחרים | מצד אחד הוא קיים בשוק הישראלי לא מעט שנים, מצד שני, הגרסה עם שבעת המושבים (אול-ספייס) הגיעה רק בשנה האחרונה | יצאנו לבדוק את העולה החדש ישן – פולקסווגן טיגואן

פולקסווגן טיגואן | צילומים: יצרן ויחיאל גרין

1 . פולקסוואגן – מאז ומעולם – זה אומר עיצוב סולידי, כדי לא להסעיר את קהל הלקוחות השמרני בעולם שמחליפים פולקסוואגן בפולקסווגן מאז שהם מכירים את עצמם. הטיגואן לא נועז אבל מרשים ומעורר סקרנות בהופעתו. בלילה, עם תאורת הלד המחברת את שני הפנסים, הוא כבר פורץ את הגישה השמרנית הנצחית של פולקסוואגן. בקיצור, הרכב נראה מעולה אחרי מתיחת הפנים.

2. טיגואן חולק פלטפורמה משותפת עם בן-דודו סקודה קודיאק, אחד המבוקשים בשוק השבעה מקומות, הכי טבעי שנרצה לעשות השוואה, אז גם אם אין לנו קודיאק זמינה למבחן השוואתי, החלטנו לפחות לבדוק משהו… בחניון הראשון נעמדנו ליד קודיאק. המסקנות: א. הטיגואן הרבה יותר יפה, ובפער ב. הטיגואן נראה פחות רכב שטח ויותר 'פרייבטי' מה שגם מאפשר לראות יותר בקלות את קצה הרכב (מכסה מנוע ישר בקודיאק, בטיגואן הוא משתפל באלגנטיות) ג. עזבו שטויות, הכי חשוב: הטיגואן זמין לרכישה בתוך תקופה סבירה, מי שאי אפשר לומר על הקודיאק.

3. הוא נמכר ברמות אבזור שונות כמובן ובשני מנועים: 1.5 המוכר של החטיבה ומנוע 2.0 חזק, לנסיעת המבחן קיבלנו את הדגם היקר בהיצע

4. עיצוב הפנים ברכב המבחן עשיר ונאה מאד, אולי הכי עשיר שקיים בחטיבה, אבל סולידי ובלי קשקושים, הנדסת האנוש מעולה.

רשימה חלקית: מושבי עור כהים, מסך מולטימדיה 8, גג נפתח, לוח מחוונים דיגיטלי, תצוגה עלית, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת בקרת אקלים מחולקת לאזורים, מערכת מצלמות 360, טעינה אלחוטית, בלם יד חשמלי עם אוטו הולד.

מה פחות אהבתי? את המסך שבגלל שיקולי אופנה הוא נטול מתגים פיזיים, ואת מתג האוורור המתחכם.

המושב נוח, מאוורר ומתכוון חשמלי והראות לפנים מצוינת.

5. יש גם הנעה כפולה: תמיד כיף שאפשר לרדת לשבילים וליהנות עם המשפחה.

6. אם תמיד חלמתם על וו גרירה מאחור ולא רציתם את ההתקנות המגושמות שעושים בארץ, בטח תשמחו לדעת שבטיגואן הוו מגיע כסטנדרט, ואפילו נפתח ונסגר לתוך הרכב בלחיצת כפתור. שאפו.

7. המנוע הוא משהו שכמעט שכחנו שקיים, מנוע בנפח 2.0 עם 190 כ"ס. תחושת הכח מצוינת. והמהירות ל-100 תאֶרַך רק 7.7 שניות. החיסרון נעוץ בצריכת הדלק. בואו נאמר ש-10 ק"מ לליטר זו תוצאה יפה.

8. שורה שנייה: מרווחת. המושבים נעים על מסילה, פתחי מיזוג, תאורת לד אישית ועוד.

9. שורה שלישית: כצפוי, טובה בעיקר לילדים ומתבגרים. תא המטען – כשכל המושבים פתוחים – קטן כמקובל. הפתיחה חשמלית.

10. בטיחות אקטיבית – כל המקובל בשוק, רמת אבזור 7.

שורת סיכום: מוצר ראוי, רמת אבזור ובטיחות גבוהה. טוב ששוק השבעה מושבים מקבל שחקן חיזוק כמו הטיגואן.

מחיר לגרסה הבסיסית: 191.900 ₪

מחיר לגרסה הנבחנת: 236.900 ₪

כתיבת תגובה