יקב תבור במבצע פעילות ענק – קונים, משתתפים וזוכים…

30 זוכים • עשרות אלפי שקלים בשוברי בגיר • 30 ימי פעילות • ותבור אחד

פורים מתקרב, כולנו מחפשים את היינות הכי משובחים לפאר את שולחן החג ולשדרג את משלוחי המנות, וזה בדיוק הזמן לטעימה מארץ התבור, מגוון עצום של יינות יקב תבור בכשרות מהודרת מחכים לכם כבר על המדפים.

ביקב תבור מציגים את סדרת הר האהובה, יינות זניים אדומים ולבנים המתאימים לשתייה יומיומית, ולא רק בימי חג. בסדרה תמצאו יינות מזני קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, ובלבנים שרדונה, גוורצטרמינר ויין רוזה חצי-יבש מענבי קברנה סוביניון.

למי שמחפש יינות יוקרתיים יותר, מציעים בתבור את סדרת אדמה המביאה לידי ביטוי את כל הטוב שצומח בחבל התבור. בסדרת אדמה תמצאו גם כן יינות זניים מכרמים מובחרים של היקב אשר יושנו במשך שנה בחביות עץ אלון. בסדרה זו יינות לבנים מהזנים גוורצטרמינר (חצי יבש), שרדונה, סוביניון בלאן ורוסאן, רוזה בסגנון צרפתי מזן הברברה ובאדומים קברנה סוביניון, מרלו ושיראז.

למביני עניין והמחפשים יינות מיוחדים, יקב תבור מציע סדרה של ממסכים (בלנדים) המופקים מדי שנה בכמויות מוגבלות מחלקות כרם קטנות שנבחרו בקפידה, ועורבבו יחד על ידי יינני היקב. בסדרה זו תוכלו למצוא את יין הסופה, בלנד שזכה להערכה בינלאומית ומורכב מענבי קברנה סוביניון ופטיט סירה, או הרעם שהוא בלנד עוצמתי של קברנה סוביניון ושיראז.

אדמה קברנה סוביניון 2013_preview

מי שחשקה נפשו ביינות יוקרתיים ואיכותיים במיוחד, ימצא את יינות הכרם היחידני (single vineyard) של היקב, ובראשם יין מלכיה היוקרתי.

לקראת החגים, יוצאים ביקב תבור במבצע מיוחד בשיתוף רשת האופנה היוקרתית בגיר, קונים 3 בקבוקים ממגוון יינות תבור, מחייגים לטלאול 03-9411400 עונים נכונה ובמהירות על 2 שאלות ויכולים לזכות בכל יום בשובר בסך 1000 ₪ לקניה ממגוון הביגוד האופנתי ברשת בגיר. תוקף הפעילות בין התאריכים ל' שבט-י"ג ניסן (15.2.18-29.3.18), המימוש ברשת בגיר בסניפים: ירושלים, בני ברק, אשדוד, חיפה וגבעתיים.

יינות תבור מצטיינים באיכות וטעם ברמה הגבוהה ביותר ואף זכו בפרסים בתחרויות בינלאומיות. לקראת החג ניתן להשיג גם מארזים חגיגיים ממגוון היינות של תבור לשדרוג משלוח המנות ושולחן החג.

את יינות תבור ניתן להשיג בחנויות המובחרות ובמרכז המבקרים המעוצב של יקב תבור, בכפר תבור. כשרות: הרב וועסטהיים.

 

 

כתיבת תגובה