יקי רייסנר מפתיע את השוק עם זכייה ב-600 יח"ד במחיר למשתכן

בתחילה העביר רייסנר – כמו שאר הקבלנים – ביקורת נגד מחיר למשתכן, אך ככל שחלף הזמן, הבין כי זו המציאות ויישר קו עם הקו שמוביל כחלון • בשבוע האחרון זכתה רייסדור ב–300 יח"ד בבאר שבע, ו-600 יח"ד בחודש האחרון

דירות חדשות | צילום אילוסטרציה: משה שי, פלאש 90

בצל הביקורת הקיימת אצל חלק מראשי הערים על תכנית 'מחיר למשתכן', פורסם לאחרונה כי חברת הבניה 'רייסדור' בבעלות יקי רייסנר זכתה שוב במכרז 'מחיר למשתכן' של משרד השיכון לבניית 360 יחידות דיור בבאר שבע, מתוכם 319 יח"ד ב'מחיר למשתכן' והשאר בשוק חופשי. מדובר בשכונת הסיגליות במערב באר שבע המתפתחת, אשר זוכה בשנים האחרונות לביקושים גבוהים ועליות מחירים.

השכונה החדשה המדוברת תכלול 16 בניינים, כאשר דירת 5 חדרים, 120 מ"ר, תעלה לזכאים כמיליון שקלים, כולל חניה ומחסן. מדובר במחיר מציאה בהתחשב בסביבה המתפתחת והמבוקשת של באר שבע. תחילת הבניה – בעוד כשנה.

זכייתה של 'רייסדור' במכרז בבאר שבע מצטרפת לזכייה נוספת של החברה בחודש האחרון, בשכונת כרמי גת בקריית גת, לבניית 248 יחידות דיור וכן 8,000 מ"ר שטחי מסחר בשכונת כרמי גת.  מדובר בפרויקט בניה של למעלה מ-300 מיליון ₪ בבניה רוויה בעיר קריית גת המתפתחת, ובסמוך לו ייבנה מרכז מסחרי גדול שישרת את הסביבה כולה. בכך, משלימה רייסדור זכייה של למעלה מ-600 יח"ד במכרזי מחיר למשתכן' בתוך חודש אחד.

תכנית מחיר למשתכן המקודמת במרץ על ידי משרדי השיכון והאוצר בשל הרצון להביא לדיור בר השגה, הביאה ביקורת מצד כמה מראשי הערים. "המדינה רוצה לבנות דירות ודיור בר השגה אבל לא רוצה לטפל בהיבט התחברותי", אמר אחד מראשי הערים במרכז. "הם אומרים: אנחנו נבנה והתושבים יעמדו בפקק. הם רוצים לבנות 12 אלף דירות. בשביל זה צריך לעשות כביש , מטרו וכביש נוסף. אבל לצערי אין תכנון, אז שהם יראו תכנון אני אבצע דיור בר השגה".

יקי רייסנר, מנכ"ל ובעלים של 'רייסדור' אומר, כי הזכיות במכרזים בבאר שבע ובקריית גת ממשיכים את התפתחות החברה בתחום הייזום וכי תכנית מחיר למשתכן מביאה עמה בשורה גדולי לדיור בר השגה עבור זוגות צעירים. "אנחנו רואים יתרון מיוחד בעיר באר שבע, בירת הנגב המתפתח, המובילה בתחום המגורים ונהנית מעליות מחירים וביקושים גבוהים, בשל הקמת עיר הבה"דים ועוד. אנחנו בטוחים כי השכונה החדשה הזו תיתן תנופה נוספת לעיר והזדמנות למגורים עבור משפחות זכאים".

כתיבת תגובה