כדאי לכל עסקי המזון למתג את עצמם עם אריזות – להוסיף טעם אחר למוצרים

כן, אתם בהחלט יכולים לשווק אוכל גם ללא אריזות אבל אתם גם יכולים לישון על מיטה ללא מצעים, ללבוש מכנסיים ללא חגורה ולשתות קפה ללא חלב.

כולנו אוהבים לאכול, כולנו נהנים מטעמים מיוחדים וכולנו יכולים לאכול מאכל שאנחנו אוהבים גם הרבה אחרי שאנחנו כבר לא רעבים. חשבתם פעם מה הופך מאכל מסוים או מוצר מסוים לכל כך טעים לעומת מוצרים אחרים? האם זה באמת אך ורק הטעם? המרקם? הצבע? לפעמים בלי לשים לב אנחנו אוהבים מאכל מסוים גם בגלל האריזה שלו, ממש ככה. אז נכון שאנחנו לא אוכלים את האריזה אבל משהו בעטיפה של האוכל גורם לנו לרצות ולאכול עוד ועוד. עסקי מזון שהבינו זאת כבר ממתגים את עצמם ואת המוצרים שלהם בעזרת אריזות מעוצבות ובכך גם מפרסמים את המוצרים שלהם בצורה טובה יותר וגם מגדילים כמובן את כמות המכירות. רוצים גם? זה תלוי רק בכם.

עיצוב אריזות בהתאם לטעם האישי שלכם
אז יש טעם אמיתי בפה, טעם שגורם לנו להתאהב בטעם של פיצה, המבורגר, שוקולד ועוד המון מאכלים אחרים ויש טעם בעיצוב שמבדיל אותנו מיתר האנשים סביבנו. עיצוב אריזות של טליס מאפשר לכם להתחבר לטעם האישי שלכם, מאפשר לכם לבחור בדיוק את מה שאתם אוהבים ולהחליט על האריזה הנכונה בדיוק לפי הצרכים שלכם. האריזה שמתאימה לכם לא בהכרח מתאימה למישהו אחר, אתם צריכים להתפרע עם הדמיון שלכם, לחשוב מחוץ לקופסא, להבין מהו למעשה הצורך שלכם ורק לאחר מכן לבחור את האריזה המתאימה שתעשה עבורכם את העבודה. לתכנון האריזה יש חשיבות קריטית בכל התהליך- אתם תדאגו לתכנן את האריזה עד הפרט האחרון, אנחנו נדאג להוציא את החלומות שלכם לפועל.

אריזות בכל הגדלים ובכל הצבעים
טליס מעצבת אריזות עבורכם בכל הגדלים ובכל הצבעים וזה אומר שמלבד העיצוב הספציפי שאתם בוחרים אתם גם לא צריכים להתפשר על הצבע או הגודל. האריזה או האריזות לא צריכות להיות בגודל אחד, הן יכולות להיות בגדלים משתנים ואחרי בחירת העיצוב אתם כמובן צריכים להתאים גם את הגודל למאכל או המוצר שלכם. בנוסף לכך, יש חשיבות עצומה לצבע שתבחרו וכל צבע למעשה מייצג משהו אחר. בהחלט אפשר לומר שאחרי בחירת גודל האריזה ואחרי בחירת הצבע אתם כבר בתשעים אחוז סגורים לגבי האריזה, את יתר העבודה כבר תשאירו לנו. עיצוב אריזה בכל גודל ובכל צורה עושים רק עם טליס ויוצאים עם חיוך גדול מאוד על הפרצוף.

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר – השלימו את התמונה
כן, אתם בהחלט יכולים לשווק אוכל גם ללא אריזות אבל אתם גם יכולים לישון על מיטה ללא מצעים, ללבוש מכנס ללא חגורה, לשתות קפה בלי חלב, לנעול נעליים ללא שרוכים. כל הדוגמאות האלו מקבילות למוצרי מזון ללא אריזה מושכת ואטרקטיבית, אתם יכולים לבחור באופציה הזו אבל היא פשוט לא כדאית עבורכם.

צריכים אריזה מעוצבת וממותגת? בקרו באתר טליס

כתיבת תגובה