כהן נגד לפיד וגבאי: "בתור דוגמן, האפוד הצהוב יושב עליו מצוין"

מעט יותר משנתיים לאחר שמונה לשר הכלכלה, ורגע לפני הבחירות, עונה חה"כ אלי כהן לכל השאלות בראיון מקיף שיפורסם במגזין סוף השבוע של 'ביזנעס', ויורה לכל הכיוונים • צפו בקטע מתוך הראיון

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן | צילום: פישל רוזנפלד

הבחירות ההולכות וקרבות הכניסו זה מכבר את כלל משרדי ושרי הממשלה לסחרור בחירות. חלקם עסוקים בהשלמת רפורמות, חלקם בהתנצחויות תקשורתיות וחלקם בוחרים בשתיקת דממה.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

בפרויקט מיוחד, התיישב 'ביזנעסופ"ש' לצד שרי הממשלה לראיון מקיף לסיכום הקדנציה, והשבוע: שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן.

הוא בעד לימודים אקדמיים בהפרדה לחרדים, מצהיר שיהיה 'פרזנטור' של כל שחקן חדש בשוק תחרותי, עונה לטענות "גניבת הקרדיטים" בפרסומי המפלגה במדיות השונות, ולא שוכח לפרט את הרפורמות שהוא הוביל. הסקרים אגב, לא מרגשים אותו יותר מדי והוא גם מצהיר שבבחירות שלפנינו הוא יזנק מהמקום השמיני היום לצמרת רשימת 'כולנו'.

כשמחאת האפודים הצהובים עולה על השולחן, משחרר כהן את הרסן ופותח במתקפה נגד מי שהוא מגדיר "דוגמן", יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד. "ראיתי את יאיר לפיד כשהוא שם על עצמו אפוד, ובאמת בתור דוגמן האפוד יישב עליו מצוין. אבל בוא תסביר לי באיזה מונופול הוא עסק? האם הוא פעל להפרדת כרטיסי האשראי מהבנקים? התשובה היא לא. אנחנו עשינו את זה. האם הוא שבר את המונופול של מכון התקנים? התשובה היא לא. אנחנו עשינו את זה", השיב בתקיפות על הפגנות חברי המפלגה בצמתים עם אפודים צהובים.

כהן תוקף גם את יו"ר 'העבודה' אבי גבאי ואומר כי הוא "רק רוצה להזכיר שאבי גבאי עמד בראש המונופול הדורסני בזק, שמי שפירק את אותו מונופול, שבבעלותו הייתה גם פלאפון, היה זה כחלון".

הראיון המלא יפורסם במגזין סוף השבוע של 'ביזנעס'. צפו בקטע מתוך הראיון:

כתיבת תגובה