כחלון: רוצה שמחירי הדירות ירדו עד 5%

הרבה מאד רעשי קרע עשה כחלון בשנה האחרונה, אבל ברגע האמת כשנשאל האם מחירי הדירות ירדו בצורה משמעותית התשובה, כמה לא מפתיע, הייתה שלא

הדס פרוש - פלאש90

אחד הצעדים החכמים של משה כחלון היה כשסירב להתראיין לתקשורת. מבחינתו, שבתקשורת ידברו מה שרוצים והוא ימשיך בעשייה שלו. אולם היום הוא החליט לשבור שתיקה, ולא ברור שזה ישתלם לו.

בראיון שהעניק כחלון הבוקר לירון דקל ועמית סגל בגל"צ, הוא נשאל: האם זה נכון שהפוליטיקאים לא רוצים שמחירי הדירות יירדו ב-30%-50%, כי אז הכלכלה הישראלית תקרוס – אלא ב-5% בלבד, והשיב: "זה נכון. אנחנו לא רוצים ליצור משברים בשום תחום. אנחנו רוצים כלכלה נורמלית, שאזרחי ישראל יילכו לסופר ויקנו עגלה במחיר סביר, יעשו ביטוח במחיר סביר ויקנו דירה במחיר סביר".

כחלון הוסיף:" "שום דבר לא יחזור למה שהיה לפני 10 שנים. אם מישהו יקנה דירה במיליון שקל, ואז יהיה חלילה משבר כלכלי? ברגע שהפסקנו עם הספסרות בקרקעות – הפסקנו להרוויח על הבנים והבנות שלנו כסף".

בהמשך הראיון ציין כחלון: "אנחנו מציפים את השוק בקרקעות ובהיצעים, לתת מענה לזוגות צעירים שלא היה להם סיכוי לראות דירה. ותהיה להם דירה. הם יקבלו מהמדינה צ'ק של 300-200 אלף שקל"

לגבריו, "טעות שעושים ביום אחד מתקנים בעשר שנים. אי אפשר לעמוד עם סטופר כל יום. המשבר הזה התחיל ב-2005-2006. אני הגעתי עם תוכניות שכבר יוצאות לדרך".

 

כתיבת תגובה