כך גייסה 'סאנדיסק' 300 מועמדים לעבודה בתוך שבוע וחצי

כל עובד מעובדי סאנדיסק בישראל שהביא והמליץ על אדם שבסופו של דבר נקלט באחד משלושת מרכזי הפיתוח של החברה בישראל, יקבל בונוס של עשרים אלף שקל. מי שהביא שלושה עובדים קיבל בנוסף גם אייפד-אייר על כל אחד…

סאנדיסק מגייסת עובדים. אילוסטרציה :Sergiy Palamarchuk ,שאטרסטוק

השילוב בין הפלטפורמה הטכנולוגית לגיוס עובדים של הסטארטאפ הישראלי 'Workey' למדיניות תגמול נדיבה של חברת 'סאנדיסק', במסגרת קמפיין גיוס עובדים ארצי, הביא לתוצאות מרשימות במיוחד. בתוך שבוע וחצי התקבלו במשרדי סאנדיסק כ-300 קורות חיים של מועמדים שחלק נכבד מהם התאימו למשרות הפתוחות.

חברת סאנדיסק, ענקית זיכרונות הפלאש שנוסדה על ידי אלי הררי, מחזיקה בישראל שלושה מרכזי פיתוח: בתפן, בכפר סבא ובעומר שבדרום. החברה הייתה מחברות ההייטק הישראליות הראשונות להתנסות בפלטפורמת חיפוש העבודה של Workey, והראשונה בארץ שעלתה עם קמפיין גיוס עובדים גדול לשלושת אתרי החברה בארץ.

המערכת מבוססת האלגוריתם, מאפשרת לעובדים להפנות את חבריהם למשרות בחברה, וממליצה לעובדים על חברים שיכולים להתאים לכל משרה. המטרה היא להשתמש בקשרים החברתיים של העובדים, ובעיקר בפלטפורמת הלינקדאין, שנחשבת למקור הטוב ביותר לגיוס עובדים.

Workey התאימה את המערכת, כך שעובדי סאנדיסק יוכלו להמליץ על חברים רלוונטיים בקלות, בכמויות גדולות יותר ולאורך זמן. המהלך נעשה במסגרת מדיניות "חבר מביא חבר" בסאנדיסק, לפיה כל עובד שמביא מועמד שגם ייקלט בחברה, ייהנה מבונוס של 20 אלף שקל(!). עובד שיגדיל לעשות ויגייס שלושה עובדים, יקבל חוץ מהכסף גם אייפד-אייר על כל עובד שיביא.

"כחברה שמתגאה בחדשנות שלנו, אנו מיישמים תמיד פתרונות יצירתיים גם בתחומי הפיתוח בחברה, ובהחלט שמחים לאמץ חדשנות גם באופן גיוס העובדים", אמרה רונית רונן-קרפול, סמנכ"לית משאבי האנוש לישראל ואירופה ומשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל. "הדלתות שלנו פתוחות ואני בטוחה שהאנשים הטובים ימצאו את דרכם אלינו".

השותף המייסד של Workey ומנהל השיווק של החברה, דני שטיינברג הופתע מתוצאות המבצע ואמר כי "התוצאות המרשימות של המבצע מוכיחות שתחום גיוס העובדים עובר מהפיכה משמעותית, בדומה לקטגוריות נוספות ומשפיע באופן עמוק על אופן וכמות ההשקעה של חברות בתחום זה. מהלכים דומים חוסכים לחברות עשרות אם לא מאות אלפי שקלים ומשפרות באופן ניכר את ההליך.

 

כתיבת תגובה