כך הופכים כישרון לכסף

הכירו את צפריר בשן האיש והמילה הכתובה • כותב תוכן לעסקים וחברות גדולות, מעביר סדנאות כתיבה ומחבר הספרים :"כתיבה אפקטיבית ו-"תכתוב. תרוויח" • יהודה אדלר עם הסכת נהדר לביזנעסופש

פודקאסט - יהודה אדלר

יש אנשים שנחמד להקשיב להם, אבל יש כאלו שאתה פשוט לא רוצה שהם יפסיקו לדבר. צפריר הוא מהזן השני. "העבודה שלי היא לכתוב שני 'ניוזלטרים' ביום" פותח איתנו את השיחה צפריר בשן. "משם אני עושה כסף. ומשם מגיעים אלי לקוחות ופרויקטים". הספר שלו "תכתוב. תרוויח" הוא הצלחה גדולה. הוא באמת בעיקר כותב וגם מרוויח.

"בתחילת הדרך, לא הכל הלך לי חלק" משתף אותנו צפריר בכנות. "חשבתי לפרוש מהכתיבה ולעשות הסבת מקצוע לסיעוד!" אבל אז הוא פרסם כמה פוסטים שהפכו במהירות ויראליים, התפוצה הייתה מטורפת. ומשם העסק והלקוחות התחילו לזרום.

צפריר בשן עובד היום עם החברות הכי גדולות במשק – בנקים, חברות ביטוח ועוד. הוא מסביר שכתיבה היא בעצם כלי עבודה. יש לה שני דברים לעשות: אחת להעביר מידע. השני להניע לפעולה. אם היא מצליחה לעשות את זה, זו ההצלחה.

"כשאני בא לחברה", חושף לנו צפריר את שיטת העבודה, "אני אומר להם תגידו לי את חמשת הדברים שאתם רוצים להגיד. תוך כדי אני יוצר להם סקיצות כתובות. תוך שעתיים – שלוש הם יוצאים עם התוכן שלהם". בריף וכל מיני שמות שכאלה "לא בבית ספרו".

אומרים, שב-2025 כבר לא נכתוב פיזית. "אתה לא מפחד שהמקצוע שלנו יעלם מן העולם?" שאלתי אותו לסיום. הוא ענה בפשטות. לא. גם כל הטכנולוגיות לא יכולות ליצור משפט תוכן אחד שיווקי.

צפריר אוהב לקבל פניות ושאלות "אני מרגיש שזה תורם לי ומפרה אותי" אז יש לכם שאלה אליו, הוא ישמח לקבל ולענות אפילו בצורה אישית. והוא התחנן אלי בסוף: "אני חייב להגיד לכם שתמצאו את הדרך לדרוש יותר כסף על המוצרים שאתם נותנים ללקוחות. אל תפחדו".

ממליץ לכם להאזין. היה פרק מרתק ובעיקר אפקטיבי.

 

ליצירת קשר אישי עם יהודה אדלר לשיחה על כוס קפה: [email protected]

כתיבת תגובה