כך נפרדו מאות "הארליסטים" מיושב ראש עמותת הרוכבים

ה"הארליסטים" – רוכבי אופנועי 'הארלי דוידסון' הם תופעה מוכרת בכל העולם. גם בארץ הם התאגדו, ובעקבות פרישתו של יו"ר העמותה שלהם מתפקידו, הם ארגנו עבורו ערב פרידה בסגנונם

מסיבת פרידה מארנון אהרונסון - קרדיט צלם: רונן טופלברג

'אלבר-מוטו' יבואנית אופנועי 'הארלי דוידסון' בישראל אירחה באירוע חגיגי 400 "הארליסטים", שבאו להיפרד מיו"ר המועדון המיתולוגי של 'הארלי דוידסון' בישראל, ארנון אהרונסון. הוא כיהן בהתנדבות כ-12 שנה. את ארנון יחליפו אריק אליוביץ' ורן לנדסמן.

במסגרת תפקידו ריכז ארנון בהתנדבות את פעילות המועדון שהתמקדה בעיקר בניהול המועדון, הטמעת תרבות הרכיבה, פעילות פנאי והוואי והעשרת הידע. לצד אלו, דואגת העמותה בעיקר בהעלאת המודעות לארגונים ועמותות הפועלים למען הקהילה דרך אירועי רכיבה וטיולים בארץ של הרוכבים הכוללים גם איסוף תרומות.

הגיעו לחלוק כבוד לארנון לרגל פרישתו: גייטנו די-פייאצה מנכ"ל 'הארלי דוידסון' דרום מזרח אירופה וישראל ונאסוס אסיקיס מנהל המכירות של דרום מזרח אירופה.

ניסים בנימין, מנכ"ל 'אלבר-מוטו' אמר: "רוכבי 'הארלי דוידסון' בישראל כמו בעולם נרתמים למען עשיית מעשים טובים ועזרה לקהילה. האופנוע עצמו הוא חלק אינטגרלי מתהליך זה והוא משמש כגשר וכמתווך הטוב ביותר".

כתיבת תגובה