כלמוביל ממשיכה בשת"פ עם 'סמארט': הכירו את סדרת ה'האשטג'

האשטג # סמארט: כלמוביל נערכת להשקת דגמי סמארט החדשים – SUV חשמליים | סדרת הדגמים החשמליים החדשים, נקראת האשטאג#, וכוללת את smart #1 – דגם SUV פרימיום חשמלי שמתאים גם למשפחות – ויושק ברבעון האחרון של 2023 | אחריו, יושק דגם SUV קופה חשמלי וגדול אף יותר – ה-smart #3 | דגם שלישי, רחב ממדים עוד יותר, יושק במהלך שנת 2024

סמארט #1 | צילום: יצרן

כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, ג'נסיס, מיצובישי ו -ORA ממשיכה את שיתוף הפעולה עם סמארט ונערכת להשקת דגמי ה- SUV החדשים, 5 מושבים, של המותג בישראל – פרימיום, חשמליים, מותאמים גם למשפחות. 

המותג הושק בישראל בשנת 2002 וכלל דגמים וסדרות בהם ה- Fortwo, Forfour, דגמים חשמליים, דגמי קופה ודגמי ספורט. כיום, בבעלות משותפת של מרצדס-בנץ וקונצרן ג'ילי, מציגות היצרניות, בסינרגיה של איכות, עוצמה, קדמה וחזון – סדרות חדשות של smart עם טכנולוגיות ועיצוב פורצי דרך. 

דגמי סמארט עברו שינוי מהותי עם השקת דגמי SUV פרימיום, חשמליים,  5 מושבים, עם טווח נסיעה של החל מ- 400 ק"מ (WLTP) וטכנולוגיה מתקדמת, תוך שמירה על האמירה העיצובית האופנתית-צבעונית המזוהה עם המותג.

סדרת הדגמים החשמליים החדשים, שנקראת האשטאג#, כוללת את דגם smart #1 – דגם SUV פרימיום חשמלי, שמתאים גם למשפחות – אותו תשיק כלמוביל במהלך הרבעון האחרון של 2023. אחריו, יושק דגם SUV קופה חשמלי וגדול אף יותר – ה-smart #3 . דגם שלישי, רחב מימדים אף יותר, יושק במהלך שנת 2024. 

גיל פריאנטה, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל, מציין: "אנו נרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה עם סמארט לקראת השקת הדגמים החדשים של סמארט. נמשיך להציע ללקוחותינו הקיימים והחדשים, רכבים טכנולוגיים, חדשניים ואופנתיים ובעיקר בשורה רעננה לעולם הרכב בישראל". 

המותג smart הינו מותג אייקוני שנוסד בשנת 1998 על ידי מרצדס בנץ ו-סוואטש והיה חלוץ בפיתוח כלי רכב חשמליים, חכמים שהביאו משב רוח חדשני בגודל, בעיצוב ובאופי המהנה לנהיגה.

כתיבת תגובה