הנגיד החרדי לואי נואי כבר לא ירכוש את 'אורתם' והמנייה קורסת

החברה הקבלנית אורתם סהר שנמצאת בקשיים וחייבת למחזיקי האג"ח 280 מיליון שקל, שוב מחפשת משקיע לאחר שקבוצת משקיעים בראשות לואי נואי הודיעה כי חזרה בה מהכוונה לרכוש את החברה

אילוסטרציה: Konstantnin | שאטרסטוק

לפני פחות מחודש דיווחנו כאן על כוונתו של הנגיד ליאו נואי, המקורב לחסידות ערלוי, לרכוש את השליטה בחברה הקבלנית 'אורתם סהר', רגע לפני שהיא נכנסת להליך של הסדר חוב. עכשיו מתברר כי נואי וקבוצת המשקיעים שאיתו, החליטו לוותר על הרעיון.

בהסכם המסגרת שנחתם בין הצדדים בחודש הקודם, נקבע כי נואי וקבוצת המשקיעים שאיתו יזרימו לחברת בשלב הראשון חמישים מיליון שקל במטרה לייצב את מצבה ומאוחר יותר, עד חצי שנה מיום החתימה הסופית על הסכם רכישה לפי שווי של 15 מיליון שקל על מנת לקבל את השליטה על החברה ולהחזיק ב-77% מהון המניות שלה.

הנגיד המקורב לערלוי רכש את גרעין השליטה ב'אורתם סהר'

אלא, שכאמור, העסקה כבר לא תצא לפועל. הבוקר (ג) הודיעו נציגי קבוצת המשקיעים בראשות נואי כי הם מוותרים על הרעיון אף שעדיין לא סיימו את בדיקת הנאותות שביקשו לערוך לחברה שנמצאת בקשיים וחובה למחזיקי אגרות החוב שלה עומד על 280 מיליון שקל, מהם 40 מיליון שאמורים היו להיפרע כבר בתחילת השבוע הבא, אלמלא הצליחה החברה לקבל את אישור הגופים המוסדיים לדחיית התשלום בארבעה חודשים.

עם פרסום ההודעה קרסה מניית החברה בבורסה של תל-אביב בשלושים אחוז, ואגרות החוב שלה נסחרו בירידות של עשרה אחוזים ויותר.

תגובה אחת ל: "הנגיד החרדי לואי נואי כבר לא ירכוש את 'אורתם' והמנייה קורסת"

  1. היה ברור
    הכשלון

כתיבת תגובה