ללא יחסים דיפלומטיים משלחת יהלומנים מבקרת בדובאי

למרות היעדר היחסים הדיפלומטיים, משלחת בכירי בורסת היהלומים בישראל מבקרת בדובאי • נשיא הבורסה יורם דבש ינהל שם פאנל בנושא יהלומי מעבדה • מחר תיערך הצגת פרויקט הנדלן הגדול במתחם לחברי הבורסה

בכירי בורסת היהלומים בדובאי | צילום: ערן לוי

משלחת של בכירי בורסת היהלומים מישראל טסה לדובאי, בראשם: נשיא הבורסה הישראלית ליהלומים –  יורם דבש, מנכ"ל בורסת היהלומים –  ערן זיני,  יו"ר מכון היהלומים – בועז מולדבסקי, ונשיא התאחדות תעשייני היהלומים – קובי קורן, להשתתף בכנס נשיאי פדרציית בורסות היהלומים (WFDB),  בו נכחו כל נשיאי הבורסות ליהלומים מרחבי העולם.

WFDB, הוא הגוף החשוב ביותר בענף היהלומים הבינלאומי, אשר הוביל את הכנס בדובאי והוא מנהל תהליכים אסטרטגיים לקידום ענף היהלומים בעולם. יורם דבש ינהל פאנל במהלך הכנס שיעסוק בנושא יהלומי מעבדה, בהשתתפות בכירי הענף.

חשוב לדעת, כי לדובאי שבאיחוד האמירויות, אין יחסים רשמיים עם ישראל ומאז חיסול אל מבחוח, שיוחסה לישראל, החמירו מאוד את תנאי כניסת ישראלים לאיחוד. אחת האפשרויות היחידות לאזרח ישראלי, לקבל ויזה לכניסה לדובאי, היא הזמנה לכנס או ליריד מקצועי על ידי חברה מקומית.

יורם דבש שערך פגישה אישית עם אחמד בן סוליים – נשיא הבורסה בדובאי ומרטין לייק – מנכ"ל בורסת היהלומים בדובאי, מסר כי: "הבורסה הישראלית ליהלומים היא חוד החנית של רפורמות וקידמה טכנולוגית בענף היהלומים בעולם.

בשנים האחרונות קידמנו מהלכים פורצי דרך בתחום הטכנולוגי שהביאו למהפכה טכנולוגית של ממש, ובמהלך הכנס בדובאי, הצגנו את חשיבות הבידול בין היהלומים הטבעיים ליהלומי מעבדה באמצעות קמפיין ויראלי עולמי".

 

עם חזרת המשלחת לישראל מחר, יערך אירוע חגיגי לבכירי בורסת היהלומים,  לרגל השנה החדשה ה'תש"פ, באולם המרכזי של הבורסה שיכלול  כ 50 אורחי כבוד. ביניהם: חתן פרס ישראל הרב הראשי לשעבר הרה"ג ישראל מאיר לאו שליט"א, כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן ועוד.

במסגרת  האירוע ייחשף  לראשונה פרויקט הנדלן של הבורסה בראשות אבנר ישר – האדריכל הראשי המתכנן את פרויקט הנדל"ן של הבורסה הישראלית וכן עורכי הדין המובילים את הפרויקט – עו"ד שמואל עייני, וכן עו"ד אמיר עמר הבעלים של משרד עו"ד AYR, ועו"ד אמנון קולבק מהמשרד.

זאת הפעם הראשונה שיוצג  לחברי הבורסה פרויקט הנדל"ן המשמעותי ביותר במדינה, ובו המגדל הגבוה ביותר בישראל.

כתיבת תגובה