לפעמים חלומות מתגשמים ובמהירות – מקודם

הדמייה ממוחשבת, שהפכה בתוך שנה לבנייני דירות אמיתיים ג'רוזלם אסטייטס מסכמת שנה

פרוייקט ג'רוזלם אסטייטס

תחילת שנה שמחה במתחם שנלר: מרבית הבנייה בפרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס הושלמה וכעת אפילו משיקים את הדירה לדוגמה. בתוך כשנה וקצת מקבלת היתרי הבניה, מוכיחים בג'רוזלם אסטייטס שהבטחות מתקיימות וחלומות מתגשמים ו-בזמן.

קצב הבניה המסחרר של פרויקט היוקרה מקדים את התחזיות: ברוב הבניינים השלד הושלם על תשעת קומותיו. במקביל, בחלק נכבד מן הדירות בוצעו עבודות גמר. כעת ניצבים בשלב מהותי אליו ציפו בדריכות עשרות אלפי עוקבים, מתעניינים ורוכשים מהארץ ומחוצה לה.

בג'רוזלם אסטייטס, מניחים לרגע את ההדמיות והאיורים ומאפשרים לעין להכיל את המציאות החלומית שעולה על כל דמיון, אפילו של היזמים, וזה מה שהיה לנו בתשע"ח בעז"ה.

לפני כשנה התקבלו היתרי בניה סופיים לבניית כל קומות הפרויקט, בג'רוזלם אסטייטס חגגו מול נוף ירושלמי – עולים שלב ופותחים שלב!. ואז, פרצנו מהאדמה עם חניונים מפוארים ומושלמים שישמשו את דיירי הפרוייקט. בתחילת כסלו התקיים סיור עם מהנדס העיר שלמה אשכול שיצא ממנו מוקסם: "כחלק מהמתחם אנו משמרים 8 בתים היסטוריים, מוסיפים בהם תכנים חדשים ובנוסף, בונים יחידות מגורים מרשימות שישפרו את התחושה שלנו במרכז".

בתקופת ניסן חגגנו עם שלושה המנופים הפועלים בו זמנית במתחם שנלר, שזה המון מעבר למקובל בתא שטח כזה, אות וסימן למאמצים וההשקעות של החברה ע"מ לעמוד ביעדים ביעילות האיכות והמהירות שהצבנו לעצמינו. ואז קיבלה האבן הירושלמית את הכבוד הראוי לה: חברת 'גני ירושלים – יעקב מורדוך', החלה לספק למיזם את האבן הירושלמית הטובה בישראל, ואגב כך – את כל סוגי פרטי האבן בעיבודים מיוחדים, והיא שמבצעת את העבודה באתר הבנייה.

התקדמנו והנה הלובאים: הלובאים המפורסמים, שהרשימו מאוד בשלב ההדמיות וכעת מרגש לראות כיצד הן מתגשמות אל המציאות אחת לאחת. חללים גבוהים, כשישה מטרים המקבלים את פני הבאים עם גלריה מסוגננת, ופתחים ענקיים מקושתים המכניסים פנימה את האור והאווירה המיוחדת מהשדרה החיצונית.

אין ספק כי למבקרים בפרויקט ובדירה לדוגמה בחודשים הקרובים, צפויה הפתעה נעימה ומרגשת בראותם את האיכות, הפאר וההדר העומדים על תילם כאבן חן בכתרה של ירושלים.

כתיבת תגובה