מדוע הוחלט שלא להזכיר שמות של חכי"ם בהודעה לעיתונות?

ומדוע יצאה ההודעה לעיתונות הרשמית של ישיבת סיעת יהדות התורה שדנה בנושא מצוקת הדיור החרדית, רק שש שעות לאחר סיומה • כל הפרטים על מה שמתרחש מאחורי הקלעים בסיעה החרדית המורכבת

ישיבת סיעת יהדות התורה (ארכיון). צילום: מרים אלסטר | פלאש 90

שש שעות לאחר שסיעת יהדות התורה סיימה לדון בנושא מצוקת הדיור, החליטו בדוברות הסיעה לשחרר את הידיעה הלאקונית הבאה: סיעת יהדות התורה קיימה דיון מיוחד בנושא בעיית הדיור עבור הציבור החרדי ברחבי הארץ.

בדיון הציגו חברי הכנסת נתונים על מצב הדיור והעלו פתרונות אפשריים המתאימים עבור הציבור החרדי ברחבי הארץ. כדי לזרז את הנושא, הוחלט לקיים פגישה דחופה עם שר האוצר חה"כ משה כחלון, שר השיכון חה"כ יואב גלנט וראש מטה הדיור אביגדור יצחקי.

ל'ביזנעס' נודע כי בתחילה שקלו בסיעה שלא להוציא הודעה לעיתונות, שכן חברי הכנסת בינם לבין עצמם לא הצליחו להגיע להסכמות. כל אחד שחרר קיטור וכל אחד משך את הרעיון לפתרון לצד שלו.

אולם לאחר שהבינו כי יהיה זה תמוה לפתוח מחר את היומונים המפלגתיים ללא אזכור על ישיבת הסיעה, הוחלט להוציא את ההודעה הלאקונית שבעצם לא כתוב בה כלום, אבל הכי חשוב: לא מוזכר שם של אף חבר כנסת. על הקרדיטים ימשיכו חברי הכנסת להתקוטט מעל אתרי האינטרנט…

כתיבת תגובה