מהמטוס הלוהט לכיכר ספרא | הכותרות שהכי אהבתם החודש

חודש הבחירות הלוהט הקפיץ את המדדים במערכות האתרים והגולשים התחברו ל'נייעס' כמו לאינפוזיה • 'ביזנעס' מסכם חודש עמוס כותרות ומציג את בחירת הגולשים: מהכותרת הבעלזאית, דרך העיתונות החרדית ועד לתקציבי הבחירות העצומים • מרתק

עם החודש, בא הניתוח | מקור: Max Pixel

כמידי חודש, מגישה מערכת 'ביזנעס' המתחדשת סקירה מיוחדת המסכמת את הסיפורים החמים שעשו את החודש וגולשי 'ביזנעס' הכי אהבו.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

המדד המתבסס על מספר הצפיות בכתבות, כמו גם משך זמן הקריאה ורמת המעורבות של הקהל, מאפשר לאנשי הדיגיטל לגלות את הסיפורים שהכי אהבתם בלחיצת מקלדת. כראוי לאנשי עסקים, גולשי 'ביזנעס' מעודכנים גם הם בבחירת הקהל.

אמנם נותרה מעט יותר מיממה עד אשר יפוג תוקפו של החודש הנוכחי, אך אי אפשר שלא להודות בכך כי מערכת הבחירות שיבשה במעט את סדר יומנו. גם אם לאנשי התקשורת אין ממש יום שבתון, כשמכריעים מיליוני אזרחים באשר לקברניט עיר מגוריהם שיכריע על אלמנטים רבים בחייהם הכלכליים לשנים הקרובות, אין מנוס מלצאת לשטח ולעקוב אחר המתרחש בלייב. זו גם הסיבה לכך שהחלטנו להקדים במעט את סיכום החודש ופרסום הסיכום החם ביותר.

הטריק של המעדניות: בשר מופשר שהופך ל'טרי', היא ללא ספק הכותרת המנצחת של החודש, ששמה בכיס הקטן את שאר הכותרות, עם חשיפה ומעורבות שכמעט מכפילה את הבאה אחריה ברשימה. איך אומרת סבתא? העיקר הבריאות!

את המקום השני כובשת באופן לא מפתיע כתבתו של פישל רוזנפלד, שיצא לתעד ולבחון מקרוב את טיסתו הראשונה של המטוס החם והחדשני ביותר בארץ. למקרה שפספסתם, זה הזמן להיחשף לחלל העבודה האווירי: המטוס שנותן פייט לדרימליינר. בכל זאת, מדובר באורח נדיר במחוזותינו, לפחות נכון לשעת כתיבת השורות.

הבחירות לרשויות המקומיות לא פסחו גם על המדורים הכלכליים, ומכותרות שליליות על מושחתים עברו מדורי הכלכלה לעסוק בעתיד. יזמי הנדל"ן התלהבו מהבטחות הדיור של מועמדה של 'אגודת ישראל' לראשות בירתנו הנצחית וראיון הוידיאו שהעניק יוסי דייטש לאתר 'ביזנעס' נצפה על ידי רבבות קוראים סקרנים. הבחירות אמנם טרם הוכרעו, אך במנועי החיפוש כבר ניצח דייטש את הבחירות, כששמו הוכתר על ידי גוגל למילות החיפוש הפופולריות ביותר בעיר.

ניצח את הבחירות בגוגל. בקלפי גם? | יוסי דייטש. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

את המקום הרביעי לוקחים באופן לא מפתיע העיתונים החרדים. עדכון שפרסמה הוועדה לצמצום הריכוזיות לרשימת הגורמים הריכוזיים לשנת 2018 כללה שמות של חברות רבות, אך הציבור לא ממש אוהד מספרים. אנשי המספרים של 'ביזנעס' שחפרו בדו"ח גילו לא מעט חדשות מרעישות לברנז'ה המגזרית, ובתוספת נופך עסיסי, התקבלה התוצאה שחשפה מי שולט ב'המודיע', ב'הפלס' וב'המבשר'?

כתבות הרכב שכיכבו בראש הדירוג האחרון, אולי בגלל שאנשי שלומינו חיפשו להתפנק ב'בין הזמנים', יורדות הפעם למקום החמישי, ובאופן די מפתיע מי שכבשו את המקום הראשון בקטגוריית הרכב הם דווקא האוטובוסים החדשים של גוש דן. למקרה שפספסתם, אתם מוזמנים להתעדכן עכשיו בכתבה של ליאור נגה שדיווח על כך.

דברי קודשו של האדמו"ר מבעלזא שליט"א במעמד ה'שטייעדיגע תורה', מדורגים במקום השישי עם חשיפה יפה שניתן לייחס אותה למספר החסידים המבורך בלי עין הרע, ולקהל היעד הגדול שצורך את התוכן.

סיפורו הפיקנטי של חיים מוזס על קרב הירושה שחשף כי ה"אח" כלל לא בנו החוקי של המנוח זכה אף הוא לאהדה רבה מצד הקהל, שמה לעשות, צורך גם תוכן צבעוני ופחות מספרי, והוא מדורג החודש במקום השביעי.

אם נעצור לרגע ונשחזר את הרגעים שעסקנו בהם בתכנון הכלכלה הבייתית שלנו להחודש, סביר להניח שנגלה שלא השקענו לכך די זמן. אך אם נשווה זאת למשך הזמן שעסקנו בכיסו של האחר, נגלה שהמשוואה נוטה בחדות כלפי האחר. אם כך, אין זה מפתיע שבמקום השמיני בדירוג זכה לא אחר מאשר ביל גייטס שסגר את עסקת המקרקעין הגדולה של השנה.

זו גם הסיבה לכך שמיד אחריה בדירוג ניצבת בעוז הגרלת הלוטו ששיגעה את ארה"ב. בכל זאת, אין סקרנות גוברת מזו שטומנת בתוכה את שמו של האיש שיהפוך למיליארדר ברגע קט.

את המקום האחרון ברשימה חותמת כתבה שפורסמה לפני יומיים בלבד. אך בבחירות כמו בבחירות, הקהל מצביע ברגליים, וכשמדובר בפרויקט משובח כמו זה של חיליק ברקוביץ ופישל רוזנפלד שירדו לשטח ובדקו כמה עולה מטה בחירות, התוצאות היו צפויות.

בשולי הסקירה, זה הזמן לספר לכם כי מערכת 'ביזנעס' המתחדשת מכינה לכם שורה של הפתעות. בינתיים, תוכלו להנות משורה של כותבי טורים חדשים, כמו למשל פיני עזרא ואיציק גרין, לצד פודקאסט שבועי הנערך מדי יום שני "על כוס קפה" על ידי יהודה אדלר.

כתיבת תגובה