מהפכת חללי העבודה כבר ברחוב החרדי, כך זה התחיל

איציק קרומבי, מנכ"ל 'ביזמקס'

קורס אמזוןן בביזמקס

בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד החם בשוק העבודה הכללי של חללי עבודה משותפים. הרעיון החל כיוזמה של צעיר ישראלי בשם אדם נוימן, וכיום החברה שהקים שווה למעלה מ-20 מיליארד דולר, כאשר חברות נוספות המציעות שירותים דומים נכנסו אף הן לשוק חללי העבודה המשותפים.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

לחצו כאן למעבר לדירוג 'המשפיעים' המלא של 'ביזנעס'.

בישראל קמו שני מתחמים מרכזיים המספקים חללי עבודה לעובדים מהמגזר החרדי. מדובר במתחם 'ביזמקס' בירושלים, ומרכז 'אחים' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. 'ביזמקס', בניהולו של איציק קרומבי, שייכת גם היא לאחים גלובל, לצד שותפים נוספים.

חללי העבודה המשותפים מספקים שירותי משרד, אינטרנט, פקס וכדו' עבור עצמאיים בתחומם, בפרט התחום היזמות, ההיי-טק, והסטארט-אפים. יש יתרונות רבים לעבודה משותפת, כמו סיעור מוחות ועבודה משותפת במקרי הצורך.

שני המתחמים, 'ביזמקס' ו'אחים', מאוכלסים כיום במלואם, בעיקר בחרדים בני המגזר החסידי. רוב העובדים מהמגזר הליטאי מעדיפים לשכור משרדים קטנים באזורים נידחים ובמחירים מופקעים, למרות החסרונות המובהקים שיש בכך.

נציין כי בשנה האחרונה הוקמו עוד כמה חללי עבודה למגזר החרדי, המבוססים על קונספט דומה, אולם את הבשורה הראשונית למגזר החרדי הביאו 'ביזמקס' ו'אחים' שמטיבים עם הסטארט-אפיסטים והיזמים החרדים בצמצום הוצאות, בייעול כוח העבודה וביצירת קשרים מקצועיים עם חברות ההייטק הגדולות במשק.

תגובה אחת ל: "מהפכת חללי העבודה כבר ברחוב החרדי, כך זה התחיל"

  1. המחירים של המשרדים הקטנים אינם מופקעים בכלל. עדיף לשלם 1000 שח על משרד פרטי, מאשר מקום קטן להניח את המחשב הנייד.

    המחירים של אחים קצת מוגזמים, לדעתי.

כתיבת תגובה