מיטב דש ובוליגו קפיטל מקימות קרן השקעות נדל"ן משותפת

חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל חוברת למיטב דש להקמת קרן להשקעה במקבצי דיור בארה"ב | הקרן צפויה להיסגר ברבעון הבא, כאשר משך חיי השותפות יעמוד על 5 שנים, עם שתי אופציות להארכה של שנה כל אחת

איתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל | צילום: אושרית חכמון

בוליגו קפיטל ומיטב-דש מקימות קרן ראשונה להשקעה במקבצי דיור (מולטי פמילי) בארה"ב. זאת הקרן המתמחה הראשונה שבה בוליגו קפיטל שותפה, יחד עם גוף מוסדי ישראלי בכיר, וזאת לאחר שהובילה בעבר בעצמה, כחברה פרטית, שתי קרנות להשקעה בנדל"ן בארה"ב בהיקף של כ-15 מיליון דולר כל אחת. בוליגו השלימה לפני כחודש הנפקה מוצלחת בבורסה הישראלית ונסחרת כיום בשווי של כ-440 מיליון שקל.

הקרן הייעודית של בוליגו קפיטל ומיטב דש השקעות מוקמת יחד עם שותף מקומי בארה"ב, ומאוגדת כשותפות מוגבלת בדלוואר ארה"ב. הקרן הוקמה במטרה להשתתף בהשקעות במקבצי דיור (Multifamily) בארה"ב, והיא תשקיע בעסקאות ייזום ורכישה לצד שותפים מוגבלים (LPs) נוספים, ועד להיקף של כ-30% מההון העצמי בעסקה בודדת.

סגירה ראשונה של הקרן צפויה להתבצע ברבעון הרביעי של 2021, כאשר בוליגו קפיטל ומיטב דש פועלות כעת לאיתור משקיעים פרטיים וכשירים לקרן.

תקופת ההשקעה של הקרן תתחיל ברבעון הרביעי של 2021, ותימשך עד 3 שנים לאחר הסגירה הסופית. משך חיי השותפות הכולל צפוי עד חמש שנים לאחר הסגירה הסופית, עם שתי אופציות להארכה של שנה כל אחת. חברה-בת של בוליגו קפיטל, מיטב-דש והשותף המקומי בארה"ב יהיו בעלי המניות בשותף הכללי (GP) של הקרן, בשיעורי אחזקה שווים.

דוד אללוף, מנהל תחום השקעות אלטרנטיביות במיטב דש: "מיטב דש מנגישה ללקוחותיה פתרונות השקעה מגוונים ואיכותיים ומשתפת פעולה עם אנשי המקצוע המובילים בתחומם. אין תחליף לניסיון, בפרט בתחום ההשקעות, ואנו שמחים לשתף פעולה עם גוף מוביל כבוליגו".

מנכ"ל בוליגו קפיטל, איתי גורן: "שמחים וגאים בשיתוף הפעולה הראשון מסוגו עם מיטב-דש, מהגופים הפיננסיים המובילים במשק הישראלי. הסינרגיה בין היכולות הפיננסיות של מיטב-דש, והניסיון הניהולי והמשקיעים הפרטיים של בוליגו יוצרת מכפיל כוח משמעותי, ומאפשרת לחוסכים ולעמיתים ליהנות מחשיפה איכותית לשוק הנדל"ן בארה"ב".

כתיבת תגובה